مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت تامین سنگ نما صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین جنس سنگ نمابازار فروش سنگ نما صادراتی

شرکت تامین سنگ نما صادراتی این مصالح ساختمانی را با کیفیت بی نظیر در رنگ ها و سایزهای متنوعی ارائه می کند. باید گفت که این محصولات در مناطق مختلفی از کشورمان تولید می شوند و در همین حال از شهرت بالایی برخوردار هستند. قابل ذکر است، فروش سنگ صادراتی زیر نام های متنوعی صورت می گیرد که هر کدام برای مناطق خاص با شرایط اقلیمی متفاوت، قابل استفاده می باشند.

 شرکت تامین سنگ نما صادراتی

بهترین جنس سنگ نما

بهترین جنس سنگ نما برای این که با بهترین جنس سنگ نما آشنایی حاصل کنید، بهتر است چند نوع سنگ را معرفی کنیم که شامل: تراورتن، گرانیت، مرمریت و مرمر می باشد. هر یک ویژگی های خاصی دارند. اما چه نوع سنگی برای نما مناسب است؟ ما در پاسخ به صورت اجمالی چند خصیصه را بیان می کنیم که عبارتند از:

  • زیبایی یکی از مسائل بسیار مهم در این حوزه می باشد.
  • این که مقاوم در برابر عوامل جوی بوده، یعنی سرما و گرما در آن تاثیر نگذارد.
  • نفوذپذیری آب آن کم باشد و به نوعی رطوبت باران و برف به درون پایه های سازه، رخنه نکند.
  • نور خورشید باعث فرسودگی و یا رنگ پریدگی آن نگردد.
  • وزن سبکی داشته و باعث سنگین شدن کلی ساختمان نگردد.

به هر صورت، اینها مواردی اند که باید در هنگام خرید توجه داشت. ولی هر نوع سنگی را می شود در نمای سازه ها به کار برد. بیشتر در کشورمان از مرمر و تراورتن استفاده می نمایند. نوع مرمریت به دلیل عدم کیفیت مناسب چندان کارایی ندارد.

درباره گرانیت هم باید بگوییم، هر چند سنگی سخت، زیبا و بسیار صافی می باشد؛ ولی به دلیل وزن زیاد، کمتر آن را استفاده می کنند. در کل خوب است در زمان خرید به این مسائل مختلفی توجه نمود تا سنگ هایی با دوام را به دست آورد.

بازار فروش سنگ نما صادراتی

بازار فروش سنگ نما صادراتی تنوع سنگ های ایرانی سبب شده تا شاهد صادرات زیادی از این محصولات چه به صورت خام (قله ای) یا فرآوری داده شده باشیم. بازار فروش سنگ نما صادراتی خوب بوده و کشورهای بی ‌شماری در سراسر جهان خواستار خرید این مصالح ساختمانی می باشند.

سنگ هایی که از معادن مختلف کشورمان استخراج می شوند، از کیفیت عالی برخوردارند و در کنار این، زیبایی خیره کننده ای هم دارند. به همین سبب ما به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی سنگ در جهان به شمار می رویم.

رو هم رفته، سنگ هایی که برای صادرات آماده می شوند، رنگ های متنوعی دارند و به صورت تایل یا اسلب ارائه می گردند. آنها انواع مختلفی دارند و این موضوع باعث پر رونق شدن بازار آن در سراسر جهان شده است.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید