مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع سنگ مرمر

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ مرمر و انواع آنمعادن سنگ مرمر در ایران
سنگ مرمر نما

سنگ مرمر یکی از انواع سنگ های ساختمانی است که با توجه به میزان استفاده و کیفیت آن مورد توجه برای مصارف داخلی و صادراتی است.

آیا می دانید سنگ مرمر چیست و با چه نام تجاری به فروش می رسد؟ آیا بهترین موارد استفاده از سنگ مرمر را می دانید و برای تهیه به چه صورت باید اقدام کنید؟

همان طور که می دانید نام دیگر سنگ مرمر، انیکس است که به صورت ویزه در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد و در پله ها و نمای داخلی و ستون و سقف استفاده می شود.

سنگ مرمر دارای رنگ های بسیار زیبا و متنوع است و چون به خوبی صیقل داده می شود مورد توجه بسیاری از افراد در ساختمان سازی ها قرار میگیرد.

سنگ مرمر و انواع آن

سنگ مرمر همان طور که می دانید به دلیل این که به خوبی صیقل داده می شود و دارای رنگ زیبایی هم هست از قدیم مورد توجه بسیاری است و به خوبی برای ساختمان سازی از آن استفاده می شود.

سنگ مرمر در برابر عوامل محیطی مانند باد و باران و سرما و گرما بسیار آسیب پذیر است بنابراین اکثرا در داخل ساختمان از سنگ مرمر استفاده می شود.

در بیشتر اماکن مذهبی به دلیل رنگ زیبای این سنگ استفاده آن مرسوم است و ما توانسته ایم با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه معرفی و فروش انواع سنگ مرمر استخراج شده از بهترین معادن کشور همکاری های لازم را برای مصارف داخلی و صادرات به کار گرفته و در این زمینه فعالیت سایت و همکاران ما بسیار چشمگیر است.

بهترین سنگ برای نما و یا کف توسط کارشناسان ما به خوبی در دسترس مصرف کننده قرار می گیرد.

سنگ مرمر

 

معادن سنگ مرمر در ایران

بهترین معادن مرمر در کشور معادن محلات و آذرشهر و سنندج و کاشمر و دیگر معادن مشهور در کشور هستند که ما در بهترین شرایط و با طی مراحل و کارهای اداری و گمرکی در زمینه سازی های لازم برای صادرات انواع سنگ مرمر همکار و همراه شما خواهیم بود.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید