مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده اسلب تراورتن با کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش عمده اسلب تراورتن و کوپدرجه بندی و کیفیت سنگ تراورتنموارد مصرف اسلب تراورتنلیست قیمت سنگ تراورتن
قیمت اسلب تراورتن

پخش عمده اسلب تراورتن با کیفیت عالی و به صورت گسترده در سراسر کشور، سبب می شود که بهترین انواع سنگ در اختیار شرکت ها و پیمانکاران بزرگ قرار بگیرد.

سنگ تراورتن با کیفیت و استانداردهای روز جهانی مطابقت داده می شود و برای پخش عمده اسلب تراورتن و کوپ، توزیع در کارخانجات و یا برای پروژه های بزرگ و کوچک استفاده بالایی دارد.

پخش عمده اسلب تراورتن و کوپ

سنگ های تراورتن دارای تنوع از جهت کیفیت و رنگ و صیقل پذیری دارد و به همین دلیل هم مصارف بالای این سنگ در پروژه های مختلف و ایجاد فضاهایی برای ساخت و ساز بیشتر در کشور نقش عمده ای ایفاء می کند. سنگ تراورتن به صورت کوپ و اسلب تولید و فرآوری می شود و در پالت های استاندارد بسته بندی اسلب ها صورت می گیرد.

اسلب تراورتن سیلور

 

درجه بندی و کیفیت سنگ تراورتن

تعدادی از معادن بسیار معروف و مشهور تراورتن که استخراج به صورت کوپ صورت می گیرد و سنگ تراورتن به صورت اسلب فرآوری می شود و برای پخش عمده اسلب تراورتن آمادگی کامل در سال 97 داشته اند عبارتند از:

  • تراورتن عباس آباد
  • تراورتن حاجی آباد
  • تراورتن دره بخاری و آبگرم
  • تراورتن آتشکوه
  • تراورتن سیلور
  • تراورتن ماکو

و بسیاری دیگر از معادن که هر یک دارای کیفیت و درجه بندی و سورت های مختلف هستند.

اسلب تراورتن حاجی آباد

 

در کشور درجه بندی و سورت هر یک از انواع تراورتن به روش های مختلف صورت می گیرد و کارشناسان و متخصصین خرید و فروش سنگ و یا حتی خود تولید کننده ها اقدام به درجه بندی سنگ تراورتن می نمایند.

موارد مصرف اسلب تراورتن

سنگ های اسلب نسبتا بزرگ هستند و سنگ های خام بزرگ ( کوپ) برای تهیه اسلب انتخاب می شوند و تولید سنگ اسلب تراورتن معمولا هزینه بسیار بالایی خواهد داشت چرا که فرآوری سنگ خام هزینه بر است و به همین جهت هم قیمت سنگ اسلب گران تر تمام می شود. تراورتن، مرمریت، مرمر و گرانیت را می توان به صورت اسلب درآورد. لابی و سالن های بزرگ را با اسلب های بزرگ پوشش می دهند که زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

سنگ اسلب تراورتن

 

در حال حاضر واردات و صادرات سنگ های اسلب در کشور به صورت گسترده انجام می شود و روش های معمول در صادرات بهترین و باکیفیت ترین سنگ کوپ و اسلب در نظر گرفته می شود.

لیست قیمت سنگ تراورتن

صادرات اسلب در پالت های مخصوص صورت می گیرد و پخش عمده اسلب تراورتن فرصت مناسبی است که از قیمت های عالی و استثنایی و سنگ درجه یک در پروژه های خود استفاده بهینه کنید. بهترین سنگ های تراورتن در درجه بندی و کیفیت های مختلف در دسترس عموم قرار می گیرد و لیست قیمت ها در سایت به روز منتظر شده و یا فرصت های مناسب برای خرید را به شما اعلام می کند.

منبع سایت”www.apadanakianstone.com”

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “پخش عمده اسلب تراورتن با کیفیت”

Call Now Buttonتماس بگیرید