مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز صادرات تراورتن سفید آتشکوه در ایران با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین عرضه کننده تراورتن با قیمت عمدهفروش مستقیم تراورتن سفید با قیمت عالیمرکز توزیع کننده سنگ های تراورتنواحد فروش سنگ تراورتن شکلاتی موجدارفروشگاه خرید بهترین تراورتن ارزانقیمت به روز تراورتن آتشکوه با کیفیت خارق العادهمرکز صادرات انواع تراورتن سنگ نما ساختمان
صادرات تراورتن سفید آتشکوه ایران

سنگ تراورتن از بهترین سنگ ها در بازار مصالح ساختمانی به شمار می آید که زیبایی خاصی به نمای داخلی، بیرونی یا سنگفرش ها می دهد و حدود 60 درصد تولید آن در کشور ما مربوط به استان مرکزی است؛ صادرات تراورتن سفید آتشکوه ایران به کشورهای همسایه توسط مراکز زیادی انجام می شود و به دلیل قیمت مناسب، درآمد خوبی برای فعالین در این زمینه به همراه دارد.

مرکز صادرات تراورتن سفید آتشکوه در ایران با قیمت مناسب

بهترین عرضه کننده تراورتن با قیمت عمده

کارخانجات تولیدکننده سنگ تراورتن، دارای نمایندگی های متعددی در شهرهای مختلف کشور هستند که به عنوان بهترین عرضه کنندگان این سنگ ها به قیمت عمده به شمار می روند و لیست معتبرترین آن ها از طریق سایت تولیدکنندگان قابل دسترسی است.

تراورتن با قیمت

سنگ تراورتن در واقع نوعی سنگ آهک می باشد که در معادن مختلفی از سراسر جهان تولید و به بازار عرضه می شوند؛ از برترین نمونه های آن در بازار جهانی می توان به سنگ های تولیدشده در معادن ایران، ایتالیا، ترکیه، مکزیک و پرو اشاره کرد.

تولید باکیفیت ترین تراورتن ها با طرح های متنوعی انجام می شود و تراورتن طرح چوب از شیک ترین نمونه های آن می باشد که برای دیوارهای داخلی و بیرونی ساختمان یا پله ها کاربردی است.

فروش مستقیم تراورتن سفید با قیمت عالی

سابقه تولید تراورتن اتشکوه سفید بسیار طولانی است و فروش مستقیم آن با قیمت عالی، موجب جلب نظر خریداران به خصوص پیمانکاران ساختمانی شده است.

مراکز فروش مجاز و کارخانجات تولیدکننده سنگ تراورتن، روش های مختلفی را برای جذب مشتریان بیشتر به کار می گیرند؛ سفارش خرید اینترنتی و تلفنی را می توان از ساده ترین این راه ها دانست.

حذف واسطه ها موجب کمتر شدن قیمت محصول برای مشتری می شود و به همین علت هر خریدار تراورتن اصل ترجیح می دهد مصالح مورد نیاز خود را از کارخانه های اصلی تهیه کند.

رنگ سنگ های تراورتن بر قیمت آن ها تأثیرگذار است و معمولا هر چه این سنگ ها به رنگ روشن نزدیک تر باشند قیمت بالاتری دارند.

مرکز توزیع کننده سنگ های تراورتن

توزیع و پخش سنگ تراورتن ویژه پله، کف، دیوار و نما با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود و رنگ سنگ های تراورتنی که در بازار عرضه می شوند غالبا سفید، قهوه ای، خاکستری، قرمز، لیمویی، زرد و سیاه هستند.

خریداران عمده فاکتورهای زیادی را برای انتخاب بهترین مدل، مد نظر قرار می دهند که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم:

  • رنگ سنگ و نوع رزین و بتونه سنگ 
  • معدن تولیدکننده سنگ 
  • منظم بودن موج و هاله های سنگ 
  • میزان تخلخل یا تراکم سنگ
  • کوره ای نبودن سنگ  
  • فروش آن در متراژ بالا
  • عدم وجود ناخالصی یا رگه های خاکی
  • لب پر نبودن سنگ
  • قطر، طول و بلندی سنگ

واحد فروش سنگ تراورتن شکلاتی موجدار

سنگ تراورتن شکلاتی موج دار و بی موج از پرفروش ترین و کاربردی ترین سنگ های خوش رنگ برای نمای بیرونی ساختمان ها هستند، به همین علت واحدهای فروش کارخانجات بزرگ در تمام شهرها وجود دارند.

در کشور ما سنگ‌ های تراورتن با کیفیتی عالی از معادن شهرهای استان مرکزی، اصفهان، و یزد استخراج می ‌شود.در بین نمونه های خارجی نیز کشور ترکیه سنگ های باکیفیتی را تولید و به بازار عرضه می کند.تراورتن ‌هایی با ضخامت های 1.6 و 1.8 سانتی ‌متر را می توان از جمله پرفروش ترین مدل های این سنگ در بازار به شمار آورد.

در هنگام خرید سنگ تراورتن به کیفیت و نوع برش آن‌ ها توجه کنید زیرا این موضوع در زیبایی ساختمان تاثیر زیادی دارد.

طیف رنگی بسیار زیبای سنگ تراورتن، نمایی لوکس را به خانه و محل کارتان می ‌دهد؛ مقدار جذب گرمای خورشید در سنگ های تراورتن با رنگ روشن بسیار پایین است، از این رو می توان آن ها را در رده ی سنگ ‌های خنک به شمار آورد.

روش های نگهداری این نوع سنگ ها نیز بسیار مهم است ؛ به عنوان مثال نباید از مواد اسیدی یا قلیایی برای تمیز کردن آن ها استفاده نمود، همچنین از به کار بردن وسایلی که باعث ایجاد خراش روی سطح آن شوند برای تمیزکاری خودداری  کنید.

فروشگاه خرید بهترین تراورتن ارزان

خرید عمده انواع تراورتن مرغوب و ارزان را می توان از طریق فروشگاه های بزرگ اینترنتی و حضوری قابل انجام است.اگر به دنبال سنگ نمای با کیفیت بالا هستید، سنگ تراورتن آبگرم یکی از بهترین توصیه ها می باشد که بدون ناخالصی و کاملا یکنواخت است.

مدل های سفید رنگ این سنگ دارای لکه های سیاه است؛ خلل و فرج های ریز در این سنگ ها بیانگر کیفیت بالا و سوراخ های بزرگتر نشان دهنده کیفیت پایین تر آن ها می باشد.تراورتن کرم آبگرم، چسبندگی بسیار خوبی با انواع ملات دارد و تنوع کیفیت و قیمت این سنگ موجب پوشش دادن همه سلیقه ها شده است.

تراورتن درجه یک آبگرم کرم از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به تراورتن دره بخاری دارد و در مقابل نور آفتاب، گرما، سرما باد و باران مقاومت بالایی دارد به همین دلیل برای محوطه ساختمان بسیار مفید هستند.

قیمت به روز تراورتن آتشکوه با کیفیت خارق العاده

کیفیت خارق العاده سنگ تراورتن آتشکوه و متناسب بودن با شرایط آب و هوایی گوناگون، تنها یکی از دلایل برای بالای میزان فروش آن در بازار است.

اکثر مراکز فروش سنگ تراورتن آتشکوه در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند و به همین دلیل قیمت های به روزرسانی شده آن ها با کاربردهای گوناگون به صورت آنلاین قابل بررسی است.

تراورتن آتشکوه با کیفیت

تنوع رنگ بندی و بسیار مناسب بودن قیمت آن ها، نسبت به دیگر سنگ های درجه یک، سبب استقبال از خریدشان در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

خریدار اصلی تراورتن را پیمانکاران ساختمانی و شرکت های فعال در زمینه تجارت یا فروش مصالح ساختمانی هستند.

مرکز صادرات انواع تراورتن سنگ نما ساختمان

مرکز صادرات انواع تراورتن سنگ نما ساختمانمعادن سنگ تراورتن در ایران، از نمونه های عالی و درجه یک در سطح جهانی به شمار می آیند ولی بخش عمده ای از صادرات ایران به صورت خام انجام می شود، در حالی که تجارت فرآورده های سنگی در بسیاری از کشورها از درآمد بالایی برخوردار است.

صادرات انواع سنگ نمای ساختمان به کشورهای ازبکستان، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان و اکراین مورد توجه بسیاری از شرکت های تجاری ایرانی است.

شاید برایتان این سوال مطرح شود که مزایای سنگ تراورتن چیست و چرا مورد توجه عمده فروشان سراسر کشور هستند؟

  1. سطح سنگ های تراورتن خنک می ماند و یکی از بهترین گزینه ها برای کناره استخر در مناطق گرمسیر می باشند.
  2. اکثر رنگ های سنگ تراورتن مقرون به صرفه و ارزان هستند و قیمت مناسب از ویژگی های فوق العاده این سنگ ها به شمار می آید.
  3. سنگ های تراورتن بافت متخلخل دارند و در برابر لغزش بسیار مقاوم هستند.
  4. بافت این سنگ ها بسیار لوکس است و نمای خاص و منحصر به فرد برای ساختمان هستند.
  5. رنگ سنگ تراورتن ثابت است و برخلاف بسیاری از نمونه های دیگر کم رنگ نمی شود.
کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “مرکز صادرات تراورتن سفید آتشکوه در ایران با قیمت مناسب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید