مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه کننده سنگ تراورتن شکلاتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح سنگ تراورتن شکلاتی راه پلهقیمت سنگ تراورتن شکلاتی عمده

سنگ تراورتن در زمره سنگ های تزئینی ساختمان قرار گرفته و به طور معمول از چشمه های آب گرم بر جای می ماند؛ این محصول، نوعی سنگ آهک متخلخل و رسوبی است؛ لازم به ذکر است که سنگ تراورتن، انواع مختلفی داشته و بسته به شرایط محیطی در رنگ های گوناگون دیده می شود؛ ارائه کننده سنگ تراورتن شکلاتی، یکی از بهترین و محبوب ترین ارقام این کالا را به فروش می رساند.

ارائه کننده سنگ تراورتن شکلاتی

طرح سنگ تراورتن شکلاتی راه پله

طرح سنگ تراورتن شکلاتی راه پله همان طور که می دانیم و پیشتر نیز اشاره شد؛ تراورتن، نوعی سنگ تزئینی متخلخل است که در رنگ های مختلف دیده شده و طرح های نواری شکلی بر سطح آن وجود دارد؛ نکته شایان ذکر این است که درجه حرارت و سطح ارتفاع منطقه بر رنگ سنگ تاثیر می گذارد؛ علاوه بر این هر چه درصد عناصر چشمه آب گرم، بیشتر باشد؛ این رنگ به تیرگی می گراید.

سنگ تراورتن شکلاتی، نمونه ای از شیک ترین سنگ های تزئینی است؛ البته این محصول نیز به نوبه خود انواع مختلفی داشته و بر اساس تراکم خطوط، ابعاد، کاربرد و مواردی از این قبیل دسته بندی می شود؛ به عنوان مثال می توان به سنگ تراورتن شکلاتی راه پله اشاره کرد.

لازم به ذکر است که سنگ شکلاتی مخصوص راه پله طرح تراورتن، بسیار شیک بوده و جلوه خاصی به محیط می بخشد؛ علاوه بر راه پله، مفروش کردن راهرو و ورودی ساختمان را نیز می توان با استفاده از این سنگ انجام داد.

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی عمده

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی عمده قیمت تراورتن شکلاتی عمده چقدر است؟
قبل از هر چیز باید گفت که همانند هر کالای ساختمانی دیگری، قیمت عمده سنگ تراورتن به مراتب مناسب تر از قیمت جزئی آن است؛ در واقع میزان خرید و نحوه فروش محصول بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد؛ اما سوای از این مسئله محل تولید سنگ، مکان و روش فرآوری و آماده سازی، ابعاد سنگ تراورتن، درجه کیفی و نحوه بسته بندی، عوامل مهمی در تعیین قیمت به شمار می روند.

بسیاری از فروشگاه های مصالح ساختمانی و مراکز عرضه سنگ های تزئینی، انواع سنگ تراورتن شکلاتی را به صورت عمده خریداری می کنند؛ چرا که این محصول به نوبه خود مشتریان زیادی داشته و همواره توسط پیمانکاران ساختمانی یا مردم عادی تهیه می شود.

مهم ترین مزیت سنگ تراورتن، استحکام و دوام فوق العاده آن در برابر فشار، ضربه و عوامل محیطی (مثل گرما، رطوبت و …) است؛ بدون شک این مهم ترین علت جست و جوی قیمت کالا می باشد.
ناگفته نماند که سنگ تراورتن شکلاتی رنگ با اکثر طرح ها و رنگ ها هماهنگ شده و با کلیه محیط ها و دکوراسیون ها سازگاری پیدا می کند.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید