مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سنگ مرمریت 40*40 | سنگ کف+ لیست قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت سنگ مرمریت 40*40سنگ مناسب کف
مرمریت بلخاری

سنگ مرمریت 40*40 برای کف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و لیست قیمت انواع مرمریت به روز شده و با اعمال تغییرات در اختیار متقاضیان قرار میگیرد.

سنگ مرمریت در اندازه ها و ابعاد 40*40 و 60*60 در بازار موجود است و همان طور که سنگ مرمریت دارای طیف رنگی وسیعی هم هست و کاربردهای متنوع و قیمت های متفاوت هم دارد.

مرمریت 40*40
مرمریت 40*40

لیست قیمت سنگ مرمریت 40*40

سنگ مرمریت به رنگ های قرمز، سیاه، خردلی و سبز در طبیعت وجود دارند و به این به دلیل وجود رگه های متنوع در این سنگ ها است.

سنگ مرمریت به صورت سیم برش است و سنگ های مرمریت از مقاومت بالایی برخوردار نیستند اما در طبیعت می توانید سنگ های مرمریت پیدا کنید که دارای خلل و فرج زیادی هستند و به صورت پر شده استتفاده می شوند.

نوع سنگ

قیمت

اسلب مرمریت لئوپارد

130000

اسلب مرمریت دهبید

100000

اسلب مرمریت مارشال

110000

اسلب مرمریت کاشان

120000

اسلب مرمریت کرم نی ریز

200000

سنگ های مرمریت بیشتر در نمای داخلی و یا به عنوان سنگ کف استفاده می شود چراکه این سنگ بهتر است در فضای باز و در معرض باد و باران کار نشود چرا که دارای مقاومت بالایی نیست و در برابر انقباش و انبساط ناگهانی مقاومت زیادی از خود نشان نمی دهد.

مرمریت گلدن بلک محلات

اگر چنانچه به لیست قمیت های سنگ مرمریت 40*40 و یا در اندازه های دیگر نیاز دارید می توانید از اطلاعات سایت بهره مند شوید.

سنگ مناسب کف

سنگ های ساختمانی موارد مصرف بالایی دارند و به همین دلیل می توانید در هنگام سفارش خرید به معایب و مزایای هر یک پی برده و توضیحات کارشناس مربوطه راهگشای خوبی در هنگام ثبت سفارش خرید خواهد بود.

کاربرد سنگ مرمریت در کف
کاربرد سنگ مرمریت در کف سالن

لیست قیمت ها بر اساس ابعاد و اندازه و ضخامت و نوع سنگ تهیه شده است و به روز شده لیست قیمت ها در سایت درج می شود. زمان تحویل و میزان سفارش و همچنین نوع سنگ در قیمت گذاری موثر است و نیاز و تقاضای بازار در لیست قیمت ها لحاظ می شود.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “سنگ مرمریت 40*40 | سنگ کف+ لیست قیمت”

تماس بگیرید