مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرمریت لئو پارد قم در بازار سنگ و قیمت آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ مرمریت چیست ؟معادن سنگ مرمریتسنگ مرمریت لئوپارد قم
مرمریت لئوپارد قم

 

سنگ مرمریت چیست ؟

این سوالی است که شاید برای کسانی که در صنعت سنگ فعال هستن سوالی تکراری و بی اهمیتی باشد ولی هستند افرادی که حرفه آنها اصلا ربطی به سنگ ندارد بنابر این می توان در این متن تشخیص دادن سنگ مرمریت برای آنها توضیح داد . سنگ مرمریت ساختاری آهکی دارد و خلل و فرج نداشته بیشتر دارای رگه می باشد.سنگ مرمریت بیشتر در داخل ساختمان به کار می رود. در کف سالن ها، پارکینگ ها ، پله های و فضای اطراف و دیوار های پله ها استفاده می شود.سنگ مرمریت در انواع رنگ ها موجود می باشد. این سنگ در ابعاد مختلفی برش داده می شود که هر چه برش آن بزرگتر باشد زیبایی سنگ نیز بیشتر جلوه می کند. مثلا ابعاد 40*40 سنگ مرمریت مناسب برای کف می باشد اما ابعاد 80*80 سنگ مرمریت بسیار شکیل تر می باشد. بسته به هزینه ایی که برای ساختمان می شود نوع سنگ مرمریت و ابعاد آن هم انتخاب می شود.

سنگ مرمر کف پوش
                     سنگ مرمریت کف پوش

معادن سنگ مرمریت

در کشور پهناور ما ایران معادن سنگ مرمریت زیادی وجود دارد که تعدادی از آنها فعال هستند و تعدادی هم پروانه بهره برداری هنوز برا آنها صادر نشده و تعدادی هم هنوز شناسایی نشده اند. در کشور ما تنوع معادن سنگ مرمریت وجود دارد هم از لحاظ رنگ سنگ مرمریت هم از لحاظ جنس و کیفیت سنگ مرمریت.

معدن سنگ
                             معدن سنگ

سنگ مرمریت لئوپارد قم

معدن سنگ مرمریت لئوپارد به تازگی مورد به ره برداری قرار گرفته است . این مرمریت  در نوع خودش بی نظیر می باشد . معدن سنگ مرمریت لئوپارد سه طیف رنگ می باشد که در حال حاظر سینه کار مرمریت زیتونی آن مشغول فعالیت هست. این سنگ از نظر ظاهر خیلی زیبا و شکیل می باشد و از نظر جنس هم این سنگ بسیار مقاوم می باشد. این سنگ در بازار جهانی مورد پسند مشتریان قرار گرفته است و در حال حاضر به کشور هایی همچون ترکیه و اسپانیا صادر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از مرمریت لئوپارد قم در بازار سنگ و قیمت آن می توانید با ما تماس بگیرید.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید