مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ کوپ مرمریت

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی صادرات سنگ مرمریت کوپقیمت سنگ کوپ مرمریت صادراتی
صادرات کوپ مرمریت

صادرات سنگ کوپ مرمریت از استانداردها و شاخصه های زیادی پیروی می کند و این امر ما را به همکاری نزدیک و بدون واسطه با خریدار ملزم می کند.

صادرات سنگ کوپ مرمریت به صورتی انجام می شود که پس از ثبت سفارش سنگ معدن استخراج شده پس از بارگیری به بندر ارسال می شود و در نتیجه فرآوری توسط خریدار انجام می شود  اگر چنانچه خرید سنگ از کارخانجات انجام شود عملیات فرآوری در کارخانه صورت می گیرد و خریدار می تواند خرید خاص تری را داشته باشد و بر مراحل تولید هم نظارت کامل و بیشتری خواهد داشت و این امر به میزان تناژ و نیاز و خود خریدار برمی گردد و در هر حال ما آمادگی کامل برای نزدیکی و همکاری های دوجانبه با خریداران را خواهیم داشت و این امر به نحو مطلوب صورت خواهد گرفت و جلب همه جانبه رضایت خریدار را به همراه خواهد داشت.

چگونگی صادرات سنگ مرمریت کوپ

بدون سنگ ایران در ردیف بزرگترین و پیشرفته ترین کشورها در صنعت سنگ به شمار می آید و فعالیت فروشگاه ها و نمایشگاه های داخل و خارج کشور در شناساندن و همکاری های بین فروشنده ها و خریداران تاثیر بسیار زیادی در بهره وری از معادن کشور را به دنبال خواهد داشت.

صادرات از جمله اموری است که در این سال ها به ان بیشتر پرداخته می شود و صادرات انواع سنگ ساختمانی مانند کوپ مرمریت و تراورتن از جمله اهداف ما و دیگر همکاران است.

صادرات به صورت مستقیم و ثبت سفارشات از طریق کارشناسان مربوطه انجام می شود و روند قیمت گذاری بر اساس نوع و کیفیت سنگ و تناژ آن محاسبه خواهد شد.

صادرات کوپ مرمریت
صادرات کوپ مرمریت

قیمت سنگ کوپ مرمریت صادراتی

قیمت سنگ های صادراتی بر اساس کیفیت و درجه بندی و استانداردها متفاوت است اما آن چه که حائز اهمیت است تداوم همکاری ها و میزان درخواست کشورهای دیگر است.

صادرات سنگ کوپ که مستقیم از معدن انجام می شود و به بندر ارسال می گردد و در نتیجه خریدار اعمال نظر کمتری بر این سنگ دارد و البته نوع سنگ مرمریت و این که تولید کدام یک از معادن باشد در قیمت گذاری تاثیر خواهد داشت.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید