مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات مرمریت به قزاقستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

صادرات سنگ مرمریتمرمریت صادراتی به قزاقستان

صادرات مرمریت به قزاقستان از بهترین گزینه ها برای ارسال سنگ ایران به کشورهای همجوار است و استانداردهای روز جهانی در هنگام تولید رعایت می شود.

صادرات مرمریت به قزاقستان در کنار صادرات انواع سنگ ساختمانی مانند تراورتن با رعایت تمام استانداردهای روز جهانی انجام می شود و این امر موجب می شود که سود این صنایع در داخل کشور و برای به روز شدن صنایع مانند معدن به کار گرفته شود.

مرمریت که در داخل کشور ایران استخراج می شود در ردیف دیگر کشورهای خارجی قرار می گیرد و در صورتی که در هنگام استخراج و یا فرآوری کلیه استانداردها رعایت شود می تواند علاوه بر این که در کشورهای آسیایی مصرف شود در بازارهای اروپایی و جهانی هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

صادرات سنگ مرمریت

کالاها و تولیدات صنایع ایران در صورتی که مورد توجه قرار بگیرد می تواند ما را در زمره بزرگترین صادر کننده های سنگ در جهان قرار دهد و این امر ضرورت پیشرفت و بهینه سازی صنعت معدن را می طلبد.

تولید انواع سنگ های ساختمانی مانند مرمریت و تراورتن در کارخانجات برای صادرات می تواند با نظارت شما انجام گیرد و اگر چنانچه سنگ مستقیم از معدن خریداری شود، به بندر ارسال و سپس راهی کشور مقصد می شود.

قزاقستان
قزاقستان

مرمریت صادراتی به قزاقستان

کشورهایی که از سنگ و به صورت اخص از سنگ مرمریت استفاده می کنند مانند قزاقستان به دلیل این که بتوانند با کیفیت بالاتر و قیمت ارزان تر اقدام به خرید کنند علاقه مند به خرید از کشور ایران هستند و همان طور که می دانید نمونه های تولید شده سنگ ایران کاملا با نمونه های وارداتی آن قابل رقابت است و از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار است.

اگر چه ایران در زمره صادرات تراورتن مشهور است اما باید بدانید که به دلیل خاص بودن و کیفیت عالی مرمریت استخراج شده در کشور تعداد زیادی از کشورها نیازهای خود برای سنگ های ساختمانی را از ایران تهیه می کنند.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید