مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع سنگ کف پارکینگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش انواع سنگکیفیت انواع سنگ پارکینگ
سنگ مرمریت کف

فروش انواع سنگ کف پارکینگ اعم از تراورتن و مرمریت و گرانیت و کرستال را با توجه به نیاز و نوع کاربرد آغاز کرده و قیمت ها را تخفیف اعلام نموده ایم.

فروش انواع سنگ کف پارکینگ بر اساس نوع کاربرد و همچنین میزان تردد و ابعاد و اندازه هایی که موجود است و هزینه ای که مصرف کننده در نظر دارد تخمین زده و پیشنهاد می شود و در این امر کارشناسان و متخصصین می توانند بهترین کمک را برای خرید معقول تر و مناسب تر به شما ارائه دهند. سنگ تراورتن هم از جمله سنگ هایی است که برای کف پارکینگ کاربرد دارد چرا که مقاومت بالاتری دارد. اگر برای کفپوش کف پارکینگ از سنگ تراورتن خریداری می کنید باید که قطر آن از 2 سانتیمتر بیشتر باشد و ابعاد بزرگ هم انتخاب نشود.

سنگ مرمریت صلصال
سنگ مرمریت صلصال

فروش انواع سنگ

سنگ های ساختمانی نه تنها برای نمای بیرونی و درونی و برای تزئینات به کار گرفته می شوند بلکه برای سنگ فرش و هم چنین برای کف پارکینگ ها هم گزینه های مناسبی هستند و از طرفی با توجه به ابعاد و اندازه ها و میزان هزینه ها در هنگام خرید می توانید از پیشنهادات برتر بهره مند شوید.

 

سنگ مرمریت نما

 

سنگ تراورتن به نسیت محکم تر و مقاوم تر است و با پر شدن تخلخل روی سنگ مقاومت آن بیشتر هم می شود. البته سنگ گرانیت هم برای کفپوش مصرف می شود و گزینه های دیگری هم مانند تراورتن که اگر در اندازه ها و سایزها مناسب انتخاب شوند دارای قیمت مناسب تری هم هستند.

کیفیت انواع سنگ پارکینگ

پارکینگ های ساختمان های بلند و برج ها و اداره ها و اماکنی که پر رفت و آمد هستند از سنگ هایی انتخاب می شوند که هم شستشو و هم نظافت آن ها ساده تر است و هر چند سال یکبار نیاز به پرداخت دارند. سنگ ها در اندازه ها و ابعاد متنوع تولید می شوند و سنگ گرانیت، مرمریت، تراورتن از نمونه هایی هستند که مورد توجه برای کفپوش هستند و با رنگ ها و طرح ها زیبا هر یک بر اساس استاندارد و نوع سنگ انتخاب و قیمت گذاری می شوند.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید