مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید سنگ مرمریت مشکی قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع سنگ مرمریت مشکیفروش سنگ مرمریت مشکی قمکاربرد سنگ مرمریت در ساختمانسنگ مرمریت مشکی صادراتی
مرمریت مشکی جگوار قم

تولید سنگ مرمریت مشکی قم در مجموعه کیان سنگ از کوپ تا بریده امکان پذیر هست. برای خرید بهترین سنگ مرمریت مشکی با قیمت هایی استثنایی می توانید مجموعه ما را انتخاب کنید.

سنگ مرمرمیت مشکی یکی از سنگ هایی هست که اگر در داخل ساختمان به کار رود زیبایی فوق العاده ایی در کنار دیگر سنگ ها به دکوراسیون داخلی ساختمان خواهد دارد.

انواع سنگ مرمریت مشکی

در کشوری پهناور مانند ایران سنگ های ساختمانی مختلفی وجود دارد اعم از سنگ تراورتن، مرمریت، گرانیت، مرمر، ترااونیکس و… که هر کدام از این سنگ ها هم تنوع بسیار زیادی دارند. سنگ مرمریت هم داراری طرح ها و جنس های مختلفی است که در جای جای ایران یافت می شود. اما در مجموعه ما بهترین سنگ های ساختمانی به شما خریداران عزیز معرفی خواهد شد تا از انتخاب خود رضایت کافی را داشته باشید. سنگ مرمریت مشکی انواع مختلفی دارد که در زیر اسامی آنها را ذکر خواهیم کرد.

  • سنگ مرمریت مشکی نجف آباد
  • سنگ مرمریت مشکی دهبید
  • سنگ مرمریت مشکی قم
  • سنگ مرمریت مشکی جگوار
  • سنگ مرمریت مشکی گلدن بلک محلات
  • سنگ مرمریت مشکی طلایی
  • سنگ مرمریت مشکی کاشان
  • و…

که هر کدام از این سنگ هایی که نام بردیم هم از لاظ جنس و هم از لحاظ زیبایی نسبت به دیگر مرمریت های مشکی رنگ بهتر هستند.

فروش سنگ مرمریت مشکی قم

سنگ مرمریت مشکی قم زمینه ایی سیاه با رگه هایی سفید هست که در بین سنگ های مشکی که در قیمت بالا گفته شده برای بازار صادارت جایگاه خاصی دارد. این سنگ در معدن واقع در قم به شکل کوپ تولید و استخراج می شود.

مرمرمیت مشکی قم

فرآوری این سنگ نیز به لحاظ سختی سنگ و پر بودن سنگ بسیار عالی می باشد. این سنگ به دلیل کیفیتی که دارد و ساب پذیری بالا و زیبایی خاص در داخل ساختمان کاربرد زیادی دارد. سنگ مرمریت مشکی قم در کارخانه هایی در شهر هایی هم چون محلات، اصفهان، تهران و قم در حال فروش به صورت عمده و با قیمت هایی استثنایی می باشد. برای اطلاع از قیمت سنگ مرمریت مشکی قم با ما تماس بگیرید.

کاربرد سنگ مرمریت در ساختمان

سنگ مرمریت یکی از سنگ های ساختمانی می باشد که در قسمت های مختلف ساختمان مانند کف و پارکینگ و لابی ساختمان و … استفاده می شود . یکی دیگر از دلایلی که از این سنگ در کف استفاده می شود اینست که جذب آب کم تری دارد و به همین علت قابلیت شستشوی بالایی دارد.حتی از این سنگ برای تولید روشویی و ظروف سنگی هم می توان استفاده کرد.

سنگ مرمریت مشکی صادراتی

تولید سنگ مرمریت مشکی قم توسط معدن کاران ذبده و با تجربه صورت می گیرد. این سنگ به کشور هایی همچون کانادا، عمان، عراق و چین صادر شده است.

سنگ مرمریت مشکی قم به نام سنگ مرمریت مشکی جگوار راهی  بازار جهانی شده است. برای تهیه سنگ مرمریت مشکی قم و اطلاع از قیمت داخلی و صادراتی این سنگ شما می توانید با ما در ارتباط باشید.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “تولید سنگ مرمریت مشکی قم”

تماس بگیرید