مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش اسلب مرمر سبز در اندازه های استاندارد

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش اسلب مرمر سبزاستاندارد اسلب مرمر سبز
اسلب مرمر سبز

فروش اسلب مرمر سبز در اندازه های استاندارد است و برای صادرات و مصارف داخلی تهیه می شود و نمونه های موجود بسیار باکیفیت و ضخامت دقیق برش داده شده اند.

فروش اسلب مرمر سبز در اندازه های استاندارد و متنوع است و قیمت گذاری بر اساس ابعاد و اندازه سنگ است و کیفیت و ضخامت و صیقل پذیری در قیمت گذاری بسیار موثر هستند. مرمر سبز بیشتر در اماکن و فضاهای مذهبی مورد مصرف قرار می گیرد و از گرمی و ظرافت و زیبایی خاصی بهره مند است. در ایران تعدادی معدن مرمر موجود است که استخراج می شوند و این سنگ از جمله سنگ های بسیار زیبا و شیک محسوب می شود.

 

فروش اسلب مرمر سبز

برای این که استاندارد و اندازه های دلخواه را در بتوان در برش تهیه کرد نیاز است که کارخانجات دارای تجهیزات و دستگاه های پیشرفته باشند که این امر در این مجموعه به خوبی مشهود است. سنگ مرمر در رنگ های قرمز و کرم و سفید و …. موجود است و به صورت آنلاین و 24 ساعته می توانید از نوسانات قیمت ها اطلاعات لازم را کسب کنید و این امر می تواند در مسیر انتخاب و خرید و فروش و تحویل بسیار سودمند باشد.

اسلب مرمر سبز

استاندارد اسلب مرمر سبز

سنگ هایی که برای مصارف داخلی و یا برای صادرات به صورت اسلب تولید می شود باید حتما اندازه های استاندارد داشته باشد و بخصوص برای مصارف صادراتی اهمیت ویژه ای وجود دارد که استانداردهای کشور های مقصد مورد توجه قرار بگیرد. شفافیت سنگ مرمر سبز بسیار زیاد است و این امر موجب شده است که مورد توجه قرار بگیرد و از طرفی سنگ ساختمانی تزئینی مرمر رنگ ها و طرح های جذبی دارد. باید توجه داشت که به دلیل ذخایر کم این سنگ در کشور در استخراج و صادرات این سنگ دقت زیادی می شود. سنگ مرمر سبز یزد یکی از بهترین و شیک ترین نمونه های مرمر در کشور است.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید