مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش سنگ مرمریت لئو پارد قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید سنگ مرمریت لئوپارد قمانتخاب سنگ مرمریت لئوپارد قم
مرمریت لئوپارد

خرید و فروش سنگ مرریت لئوپارد قم به شیوه های مختلف صورت می گیرد و انتخاب خرید به صورت کوپ و یا فرآوری شده به عهده خریدار است و هر یک مزایای خود را دارد.

خرید و فروش سنگ مرمریت لئوپارد قم به صورت کوپ و فرآوری شده از طریق این بازرگانی صورت می گیرد و در این میان می توان با توجه به متراژ و ابعاد سنگ و محل تخلیه این کار را انجام دارد. سنگ هایی که به صورت کوپ بارگیری می شوند برای خریدار حق انتخاب می گذارد و دقیقا همان که مشتری انتخاب کرده است حمل و بارگیری می شود و البته در سنگ هایی که در کارخانجات برش زده شده اند هم می توانید این دقت و انتخاب را به خرج دهید.

کوپ مرمریت لئوپارد
کوپ مرمریت لئوپارد

خرید سنگ مرمریت لئوپارد قم

همان طور که اشاره کرده ایم سنگ مرمریت به دلیل میزان کمتر جذب آب می تواند در کف و راه پله ها و پاگرد مورد مصرف قرار بگیرد و به جهت کیفیت بالایی که دارد در زمره سنگ های تزئینی است و دارای طیف رنگ های متعددی است و می توانید به انتخاب خود خرید را انجام دهید و در این زمینه هم کارشناسان ما راهنمایی لازم را در اختیارتان قرار می دهند. خرید به صورت کوپ و یا برش زده شده در کارخانه موجود است و بهترین و مرغوب ترین به شما پیشنهاد خواهد شد و قیمت مناسب آن به دلیل فروش مستقیم است.

مرمریت لئوپارد
مرمریت لئوپارد

انتخاب سنگ مرمریت لئوپارد قم

معدن سنگ مرمریت قم ( لئوپارد) در جهان شناخته شده است و یکی از بهترین و معتبرترین معادن در کشور و جهان شناخته می شود و به جهت این که مصرف این سنگ در نمای ساختمان و ترکیبی با تراورتن مورد توجه فراوان است دارای قیمت مناسبی هم هست و کیفیت و کارایی بالایی دارد. استحکام و مقاومت این سنگ می تواند از عوامل تاثیرگذار در خرید و فروش آن باشد.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید