مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه اینترنتی مرمر سبز در ابعاد اسلب

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش و عرضه مرمر سبزابعاد اسلب سنگ مرمر

عرضه اینترنتی مرمر سبز در ابعاد اسلب و با شفافیت و استحکام و سالم و خوشقواره آغاز شده است و کلیه اطلاعات قابل دریافت خواهد بود.

عرضه اینترنتی مرمر سبز که در ابعاد و اندازه های اسلب به صورت متفاوت و استاندارد به خریدار معرفی می شود می تواند در انتخاب و ثبت سفارش موثر و البته زمان تحویل را کاهش دهد. مرمر سبز یکی از سنگ هایی است که در داخل کشور برای اماکن مذهبی و همچنین برای صادرات محبوببت خاصی دارد و از جهت این که مراحل خرید را می توان اینترنتی مورد بررسی قرار داد در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

فروش و عرضه مرمر سبز

سنگ اسلب در کارخانه تولید و فرآوری می شود و به جهت این که سنگ مرمر برای نماها و کف به صورت خاص مورد مصرف قرار می گیرد در هنگام برش آن دقت بسیار زیادی می شود و کارخانجات ما آمادگی و شرایط لازم برای تولید انواع سنگ مرمر را در ابعاد مختلف دارند. نمای درونی و کف و یا ستون ها با مرمر زیبایی خاص خود را پیدا می کنند. در کشور ما معادن مشهور و شناخته شده ای از سنگ مرمر موجود است که با توجه به نوع و رنگ سنگ موجود اقدام به استخراج و تولید در کارخانه ها می شود.

اسلب مرمر سبز
اسلب مرمر سبز

ابعاد اسلب سنگ مرمر

سنگ ها اصولا به شکل طولی برش داده می شوند و بر اساس این که زیبایی سنگ به چشم بیاید و یا این که در حمل و نقل و جابجایی مشکل ساز بشوند به صورت 40 سانتیمتر بریده می شوند. سنگ در کشورهای خارجی فقط بر اساس کیفیت قیمت گذاری می شود اما در کشور ما ابعاد اسلب هم در قیمت گذاری موثر هستند. به هر جهت این کارخانه به جهت وجود دستگاههای مجهز و پیشرفته می تواند سنگ مرمر را در ابعاد مختلف برش زده و برای خریدار ارسال نماید.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید