مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع سنگ ساختمانی کف کدام است؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ مخصوص کف ساختمانپوشش کف ساختمان
مرمریت جوشقان

انواع سنگ ساختمانی کف کدام است؟  آیا سنگ برای کف ساختمان و به عنوان کفپوش مناسب است و دوام بالایی دارد؟

انواع سنگ ساختمانی کف کدام است و این سوال برای بسیاری از مصرف کننده های خانگی و افرادی که پروژه های بزرگ ساختمانی را در دست دارند اهمیت فراوان دارد. شاید بتوان فت که انواع سنگ شاید یکی از بهترین و متداول ترین ماده ای است که برای کف ساختمان و نمای درونی و بیرونی ساختمان مورد نیاز است و مصرف بالایی دارد و به همین جهت برای تهیه آن باید دقت کافی در خصوص سنگ انتخابی و موانع و نقاط ضعف و قدرت هر یک از سنگ ها را دانست.

سنگ مخصوص کف ساختمان

سنگ های ساختمانی که برای کف انتخاب می شوند باید از مقاومت و استحکام بالا برخوردار باشند و از آن جایی که سنگ می تواند مقاومت و زیبایی و طول عمر بالاتر دارد را به شما پیشنهاد کنیم. برای این که بتوانید با توجه به سلیقه و هزینه های موجود انتخاب سنگ مناسبی داشته باشد می توانید از نمونه های سنگ مرمریت دهبید، مرمریت نی ریز، مرمریت جوشقان، مرمریت گلدن بلک محلات و … که به شما معرفی می شود بازدید نموده و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان سنگ هم بهره مند شوید.

سنگ مرمریت تیره
سنگ مرمریت تیره

پوشش کف ساختمان

همان گونه که بسیاری توجه دارند پوشش کف ساختمان هم مانند نمای بیرونی آن اهمیت ویژه و فوق العاده دارد و در این راستا ما توانسته ایم نقاط ضعف و قوت هر یک از سنگ ها را با معرفی در سایت به اطلاع شما رسانده و در زمینه خرید و فروش هم اقدامات لازم بدون واسطه انجام می شود. سنگ ها به طور معمول ماندگاری بالاتری دارند و همچنین در فضای گرم بسیار خنک تر می مانند و برای این که نمای بیرونی و خارجی ساختمان زیباتر و مقاوم تر بماند از سنگ استفاده می شود. سنگ اصولا نسبت به دیگر کف پوش ها  هزینه بالاتری دارد اما ماندگاری سنگ بیشتر است .

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید