مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مرمریت بلخاری دهبید در سایز 80*80

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش سنگ دهبید در سایز استانداردویژگی های معدن سنگ دهبید

فروش مرمریت بلخاری دهبید در سایز 80*80 از طریق این مجموعه آغاز شده است و برای بررسی های لازم و دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق سایت و تلفنی می توانید اقدام نمایید.

زمینه رنگی بسیار روشن و زیبای سنگ مرمریت بلخاری دهبید سبب مشهور بودن این سنگ است و سنگ مرمریت دهبید در استان فارس استخراج می شود. به علت این که این سنگ تراکم بالایی دارد میزان جذب آب در آن بسیار پایین است و به جهت این که ساب پذیری بالایی دارد بسیار مورد توجه است.

مرمریت بلخاری
مرمریت بلخاری

فروش سنگ دهبید در سایز استاندارد

سنگ مرمریت بخاری دهبید در کشور کمترین میزان مصرف را دارد و این سنگ به صورت اسلب و تایل بریده می شود و در سایزهای 80*80 و 60* 60 بریده می شود و زمینه مصرف این سنگ مانند سنگ های مرمریت دیگر برای نمای خارجی است و به این ترتیب فروش مستقیم و بدون واسطه آن می تواند تاثیر موثری در قیمت ان برای فروش خارجی و صادرات باشد. سنگ مرمریت دهبید شهرت جهانی دارد و به این ترتیب بازرگانی ها و شرکت های بزرگ برای صادرات می توانند از زمینه های همکاری بیشتر با این مجموعه بهره مند شوند.

 

مرمریت بلخاری
مرمریت بلخاری

ویژگی های معدن سنگ دهبید

همان گونه که متذکر شدیم بسیاری از مرمریت ها شباهت هایی با یکدیگر دارند و به این ترتیب بهتر است در هنگام خرید سنگ مرمریت و انتخاب مرمریت بلخاری دهبید از کارشناسان معتبر استفاده نموده و همکاری های لازم در این جهت با شما صورت می گیرد. سنگ مرمریت دهبید برای کف ساختمان و آپارتمان و لابی و بدنه راه پله و پارکینگ مصرف می شود.

سنگ دهبید بسیار نامدار است و گاها دیده می شود که در خرید و فروش از این نام سوء استفاده های احتمالی صورت می گیرد. قیمت سنگ مرمریت و لیست به روز شده قیمتها را می توانید از طریق کارشناسان ما دریافت نمایید.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید