مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارسال سنگ ساختمانی به کشور قزاقستان

قزاقستان

کشور قزاقستان نهمین کشور از لحاظ وسعت می  باشد  و در آسیای میانه واقه شده است. قزاقستان از شمال با روسیه، از شرق با چین، در جنوب شرقی با قرقیزستان، در جنوب با ازبکستان و در جنوب غربی با ترکمنستان همسایه است. سواحل شمال شرقی دریای خزر در خاک این کشور قرار دارد.اقتصاد این کشور در زمینه کشاورزی ، نفت و گاز، معادنی همچون ذغال سنگ ،طلا ، مس ، روی ، سرب، منگنز و آهن می باشد.

قزاقستان از نظر مواد معدنی کشوری بسیار غنی می باشد. این کشور با این وسعت جمعیت نسبتا کمی دارد طبق آمار جمعیت 16میلیون و600 هزار نفر هست و این بدان معناست که تراکم جمعیت آن تنها 6 نفر در هر کیلومتر مربع می باشد.در سال های اخیر ساخت و ساز در قزاقستان زیاد شده است که برای تامین کردن سنگ های این ساختمان ها نیاز به وارد کردن سنگ از کشور های دیگر دارد. کشوری مانند چین سعی بر آن دارد که بازار سنگ قزاقستان را برای خود کند. حال ایران نیز می تواند سهمی از بازار قزاقستان را به خود اختصاص دهد. سنگ هایی مرمر و تراورتن در قزاقستان مورد استقبال قرار گرفته است.

سنگ های مورد نیاز کشور قزاقستان

سنگ های مورد نیاز کشور قزاقستان عبارت اند از: سنگ برای سنگ فرش، سنگ برای کنار پیاده رو و سنگ به صورت لوح برای سنگ فرش که می توان سنگ تراورتن و گرانیت و مرمریت را پیشنهاد داد. تراورتن در نمای ساختمان ها به کار می رود . از آن می توان در محیط بیرون هم استفاده کرد مانند سنگ فرش پیاده رو چون به لحاظ مقاومت سنگ بسیار مقاوم هست و از سنگ های مرمر و مرمریت می توان برای داخل ساختمان و دکوراسیون استفاده کرد. ایران قابلیت تامین تمام سنگ ها ی مورد نیاز کشور قزاقزستان را داراست

بسته بندی سنگ صادراتی

بار های ارسالی به قزاقستان را بایستی بسته بندی کرد که بسته بندی سنگ ساختمانی برش خورده به صورت پالت بندی می باشد و برای ارسال بار هایی مانند سنگ بلوک(کوپ) از کانتینر استفاده می شود که حداکثر وزن این بلوک ها بایستی 25 تن باشد.

بسته بندی

 

ما می توانیم نیاز پروژه های قزاقستان را برای تامین سنگ ساختمانی به هر متراژی که باشد و به قیمت درب کارخانه را تامین کنیم. جهت ثبت سفارش صادرات انواع سنگ  به کشور قزاقستان با ما تماس بگیرید.

منبع”www.apadanakianstone.com”

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید