مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پایین سنگ تراورتن آبگرم محلات

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن آبگرم محلاتتوزیع سنگ تراورتن آبگرم محلات

سنگ تراورتن آبگرم محلات یک سنگ زیبا با رنگ های گوناگون می باشد که به دلیل استحکام و مقاومت بالا در طراحی نمای خارجی و داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پایین و مقرون به صرفه این سنگ موجب شده تا انبوه سازان و صاحب نظران از آن در سازه های ساختمانی استفاده نمایند.

قیمت پایین سنگ تراورتن آبگرم محلات

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن آبگرم محلات

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن آبگرم محلات در محلات به دلیل وجود چشمه های آب گرم، محل مناسبی برای تولید انواع سنگ تراورتن است، همانطور که می دانید سنگ تراورتن یک سنگ رسوبی با بافت کریستالی است و از کلسیم و کربنات تشکیل شده است.

بازار سنگ تراورتن از رونق خوبی برخوردار است؛ یکی از فاکتورهای مهم در فروش محصولات کیفیت است به این جهت سنگ رسوبی تراورتن به کشورهای زیادی اعم از عراق و روسیه صادر می گردد.

این سنگ در رنگ های مختلفی وجود دارد که اغلب به دلیل وجود مواد معدنی در آن می باشد؛ رنگ اصلی آن سفید است در حالیکه می توان آن را در رنگ های قرمز، قهوه ای، نقره ای، زرد و یا خاکستری یافت، تغییر رنگ سنگ به دلیل وجود FeCO3 (کربنات آهن) می باشد.

اکنون این سوال پیش می آید که سنگ آبگرم محلات بیشتر در چه مکان هایی به کار می رود? این سنگ جذب آب بسیار پایین و تخلخل بالایی دارد از این رو میزان تراکم پذیری خوبی دارا است بدین ترتیب برای محیط های باز بسیار مناسب هستند.

همچنین می توان از آن در طراحی نمای خارجی و داخلی ساختمان استفاده نمود چرا که جلوه زیبایی به محیط می دهد.

از ویژگی های بارز این سنگ می توان به قیمت ارزان و به صرفه، تنوع بالا در ابعاد و اندازه، ساب پذیری خوب و سطح صیقلی اشاره کرد.

توزیع سنگ تراورتن آبگرم محلات

توزیع سنگ تراورتن آبگرم محلات امروزه سنگ تراورتن در مکان های مختلفی به کار برده می شود چراکه ضمن طراحی زیبا، از استحکام خوبی نیز برخوردار است.

توزیع سنگ تراورتن آبگرم محلات با قیمتی ارزان و به صرفه در ابعاد و اندازه های مختلف با بالاترین سطح کیفی و کمی به صورت مستقیم و بدون واسطه از همین سایت انجام می پذیرد از این رو می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

در عرضه مستقیم و عمده انواع سنگ تراورتن محلات، به علت حذف فروشندگان و واسطه گران، محصولات به قیمت ارزان تری در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد به عبارت دیگر یک خرید بی واسطه خواهیم داشت که  خود دلیلی بر استقبال افراد به حساب می آید.

این محصولات با استفاده از تکنولوژی روز و دستگاه های فوق پیشرفته با استاندارد های مورد تایید تولید، پس از بررسی های کنترلی در زمینه کیفیت وارد بازار فروش می گردند به همین جهت از کیفیتی غیر قابل قیاس با سایر محصولات مشابه برخوردار است.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید