مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش سنگ تراورتن دره بخاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت انواع سنگ تراورتن دره بخارینرخ سنگ تراورتن دره بخاری

سنگ های ساختمانی امروزه کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان های مختلف دارند و یکی از پرمصرف‌ ترین آنها سنگ تراورتن می باشد که بهترین نوع آن در استان مرکزی و شهر محلات تولید می شود. در این شهر معادن متعدد تراورتن وجود دارند و کارخانه های مختلفی در این امر مشغول کار و فعالیت هستند تا بهترین سنگ را فرآوری نموده و به دست مصرف کننده برسانند. امروزه بازار سنگ تراورتن دره بخاری بسیار داغ است.

بازار فروش سنگ تراورتن دره بخاری

کیفیت انواع سنگ تراورتن دره بخاری

کیفیت انواع سنگ تراورتن دره بخاری سنگ تراورتن دره بخاری از رسوبات چشمه های آب گرم تشکیل شده است که حفره های آن به دلیل تجمع گازها در آن محیط می باشد همچنین هر چه عناصر موجود در این سنگ کمتر باشد، رنگ سنگ روشن تر است.
تراورتن دره بخاری دارای طرح های زیبا و شکیل به صورت موج پیچ می باشد که جذابیت آن را دوچندان کرده است و در رنگ های روشن تا شکلاتی یافت می شود که هر کدام جذابیت خاصی دارند.
این سنگ دارای کیفیت بسیار خوبی است. از تراورتن به دلیل ویژگی های مثبت زیادی که دارد در نمای بیرونی ساختمان، دکوراسیون داخلی، ساخت انواع وسایل تزئینی در پارک، استخر و … استفاده می شود.

این سنگ در برابر لغزش و ساییدگی بسیار مقاوم است همچنین در برابر نور خورشید و تغییرات دمایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. تراورتن چسبندگی بسیار خوبی به ملات دارد و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.
امروزه طراحان داخلی از این سنگ زیبا و جذاب در طراحی قسمت های مختلف بناهای مسکونی و تجاری استفاده می کنند که به کار بردن این سنگ در انواع ساختمان ها علاوه بر عمر طولانی در زیبا سازی فضا تأثیر زیادی دارد.

نرخ سنگ تراورتن دره بخاری

نرخ سنگ تراورتن دره بخاری نرخ سنگ تراورتن در بازارهای داخلی و خارجی متفاوت است و موارد متعددی در تعیین قیمت این سنگ زیبا دخیل می باشند. این سنگ پس از استخراج در ابعاد مختلفی نظیر تایل، کوپ، اسلب و … برش داده می شود که هر یک از آنها دارای ضخامت و سایز متفاوتی بوده و مسلما دارای قیمت یکسانی نیستند.
برای پر کردن سطوح و حفره های سنگ تراورتن به مواد مختلفی نیاز است که نوع و جنس مواد استفاده شده در فرآوری آن بر قیمت سنگ مؤثر می باشد همچنین طرح و رنگ سنگ، روش خرید، سالم بودن و نداشتن ترک و لب پریدگی و …. بر قیمت تراورتن تأثیر گذار می باشند.
سنگ تراورتن دره بخاری به دلیل کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر یکی از سنگ های صادراتی محسوب می شود و بسیاری از کشورها از جمله چین، عراق، ترکیه و … متقاضی این سنگ تولید شده در ایران می باشند.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید