مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان سنگ تراورتن سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن سفیدقیمت روز سنگ تراورتن سفید

تولید کنندگان، سنگ تراورتن سفید را به صورت مستقیم به بازار عرضه می کنند تا مشتری بتواند با قیمت مناسبی آن را خریداری نماید. سنگ تراورتن به دلیل استحکام و مقاومت خوبی که در شرایط آب و هوایی مختلف دارد، به عنوان بهترین گزینه برای سنگ نما مطرح می باشد. به همین علت تولید آن در طول سال رونق خوبی دارد. تولید کنندگان با دستگاه های تمام اتوماتیک این نوع سنگ را در سایز و ابعاد مختلف تولید می کنند.
تولید کنندگان سنگ تراورتن سفید

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن سفید

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن سفید تراورتن سفید به عنوان یکی از شناخته شده ترین سنگهای ساختمانی است که کاربردهای متعددی نیز دارد. تراورتن سفید به عنوان تراورتن نما هم مشهور است. چرا که در ساختمان سازی امروزی بیشتر به عنوان سنگ نما از آن استفاده می شود.
تراورتن سفید در برابر فشار از مقاومت بالایی برخوردار بوده و تخلخل زیادی دارد. همین ویژگی سبب شده بتوان آن را در ارتفاع هم نصب نمود. همچنین این نوع تراورتن دارای خاصیت صیقل پذیری بالایی بوده و رنگ آن به مرور زمان و بر اثر تابش مستقیم آفتاب کمرنگ نمی شود.
تراورتن سفید به دلیل دارا بودن حفره های زیاد به عنوان یک عایق بسیار مناسب در برابر صوت و حرارت شناخته می شود. به دلیل مقاومت بالایی که دارد در برابر گرما، سرما و بارش های شدید، بسیار مستحکم بوده و به همین علت امروزه جهت پوشش نمای خارجی ساختمان از آن استفاده می شود.
سطح این سنگ سُر و لیز نبوده و به همین علت به عنوان کفپوش جهت پوشش کف راهروها هم استفاده می شود. تمیز کردن آنها آسان بوده و هر نوع لکه را به آسانی و با مواد پاک کننده می توان تمیز کرد. به دلیل آنکه سطحی خنک دارد، جهت پوشش فضای داخلی استخرها هم استفاده می شود.

قیمت روز سنگ تراورتن سفید

قیمت روز سنگ تراورتن سفید قیمت تراورتن سفید بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که از جمله این عوامل می توان به قطر و ابعاد سنگ، میزان تخلخل، رنگ و طرح سنگ تراورتن، شیوه فرآوری و کیفیت آنالیز و… اشاره نمود.
برای خرید و اطلاع از قیمت ها می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. در سایت انواع تراورتن سفید در ابعاد مختلف موجود بوده و خریدار می تواند دقیقا بر اساس نیاز خود، نوع سنگ را انتخاب نمایید.
شیوه عرضه و فروش نیز اثر مستقیم بر قیمت تمام شده تراورتن دارد. در روش اینترنتی چون عرضه بدون واسطه انجام می گیرد، قیمت های اعلام شده زیر نرخ بازار آزاد و فروشگاه های مصالح ساختمانی بوده و به همین علت مشتری می تواند ضمن صرفه جویی در وقت، با پرداخت هزینه کمتر، سنگ باکیفیت تری را خریداری کند. عدم محدودیت زمانی نیز هم از مزیت های خرید آنلاین به حساب می آید.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید