مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه سنگ نما ساختمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع سنگ نما ساختمانیفروشنده سنگ نما ساختمانی

این سایت به عنوان مرکز عرضه سنگ نما ساختمانی محسوب می گردد و می توانید این محصول را از طریق این وب سایت خریداری نمائید. این مرکز خرید سعی کرده است تا این محصول را به صورت جامع معرفی کند و اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. شما از طریق آن می توانید محصول دلخواه خود را سفارش دهید و با آرامش و رضایت خاطر آن را خریداری کنید.

مرکز عرضه سنگ نما ساختمانی

انواع سنگ نما ساختمانی

انواع سنگ نما ساختمانی

سنگ های نما ساختمانی از سه گروه از سنگ های دگرگونی، آذرین و رسوبی تشکیل می شود که هر کدام از این سنگ ها انواع مختلفی دارد که می توان از آنها نام برد.

انواع سنگ نما ساختمانی: سنگ گرانیت _ تراورتن _ کوارتز _ دیوریت _ مرمریت _ مرمر.

سنگ گرانیت: سنگی سفت می باشد که نفوذ آب به آن کم می باشد. همچنین دارای تنوع رنگی بسیاری می باشد و در زیبایی نما ساختمان تاثیر فراوانی دارد.

سنگ تراورتن: از خرده سنگها، سنگ تراورتن فرآوری می شود و دارای رگه هایی می باشد که طرح جذاب و زیبایی را به نما می دهد.

سنگ دیوریت: این سنگ دارای دوام و استحکام زیادی می باشد و معمولاً از آن در نمای پله ها و کف ساختمان ها استفاده می شود.

سنگ کوارتز: این نوع سنگ با ترکیب شن و  سیمان سیلیس درست شده است و ظاهری شبیه به دانه های شنی دارد و در نمای ساختمان از آن استفاده می شود.

سنگ مرمریت: این نوع سنگ نما در برابر تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی دوام بسیار زیادی دارد و به دلیل استحکام بالایی که دارد در نمای اکثر ساختمان ها از آن استفاده می شود.

سنگ مرمر: این نوع سنگ دارای رنگ های متنوعی می باشد که می توان از رنگ های زرد، سبز و سفید نام برد. سنگ مرمر به دلیل استحکام زیادی که دارد به همین منظور دارای استفاده های گوناگونی در نمای ساختمان قرار می گیرد.

فروشنده سنگ نما ساختمانی

فروشنده سنگ نما ساختمانی

به دلیل اینکه تنوع بسیار زیادی از سنگ نما ساختمانی در بازار وجود دارد و همچنین این محصول یک محصول پر کاربرد به شمار می رود، مشتریان زیادی تقاضای خرید این محصول را دارند. در نتیجه فروشنده سنگ ساختمانی در کشور گرایش به فروش مستقیم آن پیدا کرده‌اند. به همین خاطر بازار خرید و فروش این محصول بسیار پر رونق شده است.

به دلیل اینکه پخش مستقیم این محصول موجب کاهش قیمت آن می شود، مشتریان بسیاری جذب می گردند. وب سایت ما مفتخر است که این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار خریداران قرار داده است و با فروش آنلاین آن، موجب رفاه حال مشتریان شده است. به این ترتیب افرادی که قصد تهیه این محصول را دارند می توانند به راحتی با مراجعه به وب سایت ما، به میزانی که می خواهند این محصول را سفارش دهند.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید