مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع خرید سنگ تراورتن موجدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات سنگ تراورتن موجدارفروش ویژه سنگ تراورتن موجدار

سنگ تراورتن موجدار از جمله سنگ هایی است که در ساخت ساختمان به کار می رود. این سنگ در نمای بیرونی و درونی خانه به کار می رود و با توجه به موج های زیبایی که بر روی این سنگ ها وجود دارد و رنگ های متنوعی که دارد جلوی خاصی به نمای خانه ها و ساختمان ها می دهد. جنس این سنگ از آهک است که در رودخانه ها تشکیل می شود. موج ها بر روی سنگ با دستگاه برش ایجاد می شود.

مرجع خرید سنگ تراورتن موجدار

مشخصات سنگ تراورتن موجدار

مشخصات سنگ تراورتن موجدار همانطور که گفته شد سنگ تراورتن از جنس آهک است و محل تشکیل آن رودخانه ها و چشمه های آب داغ است. این موارد از جمله مشخصات سنگ تراورتن است. سطح این سنگ متخلخل است که نشان از نحوه تشکیل آن بوده. این سنگ ها را با استفاده از اره های مخصوص یا با استفاده از فشار آب برش می دهند. یکی از نشانه های کیفیت این سنگ این است که حفره ها و سوراخ های روی آن هرچه کوچک تر باشد نشان از کیفیت بالای سنگ است.

استفاده از این سنگ در ساختمان ها برای ستون ها، پای دیوار ها و پله ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ در رنگ های قهوه ای، کرم، طلایی و… به همراه رگه هایی از رنگ سیاه و سفید که زیبایی خاصی به این سنگها می دهد، یافت می شود.

فروش ویژه سنگ تراورتن موجدار

فروش ویژه سنگ تراورتن موجدار مراکز سنگ بری و تولید انواع سنگ زیادی در کشور مشغول فعالیت هستند که با استفاده از سنگ های مرغوب و دستگاه های پیشرفته بهترین سنگ های ساختمانی را تولید و روانه بازار می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل، این محصولات را به کشور های دیگر صادر می کنند.

سنگ های ایرانی در بازار های کشور های مصرف کننده به عنوان بهترین سنگ و یک برند معتبر شناخته شده است. به همین علت فروش خوبی در بازار این کشور ها داشته و توانسته ارز قابل توجهی از این طریق وارد کشور گردد و موجب رونق اقتصادی گردد و زمینه اشتغال بیشتر برای کارجویان فراهم شود.

این شرکت ها علاوه بر ارائه محصولات خود و فروش ویژه سنگ در بازار های سنتی، با ایجاد فروشگاه های اینترنتی و وب سایت ها محصولات خود را به صورت مجازی عرضه و زمینه خرید غیر حضوری خریداران را فراهم نموده اند. این امر باعث شده تا علاوه بر صرفه جویی در زمان خرید، مشتریان با رضایت و اطمینان خاطر بیشتری کالای خود را مستقیما از تولید کننده خریداری و تهیه نمایند.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید