مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز عرضه سنگ نما آنتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های سنگ نما آنتیکقیمت خرید سنگ نما آنتیک

امروزه در معماری و طراحی ساختمان ها، نما حرف اول را می زند. برای نما کردن خانه ها، سنگ نما بهترین گزینه است. سنگ نما و دکوراسیونی به چندین دسته تقسیم می شود. سنگ نما آنتیک یکی از همین دسته ها می باشد که می تواند زیبایی خاصی را به خانه شما اهداء کند. به همین علت مراکز زیادی در زمینه عرضه آن فعالیت می کنند. در مطلب امروز، قصد داریم تا در مورد مدل های سنگ آنتیک و قیمت خرید سنگ با شما صحبت کنیم.

مراکز عرضه سنگ نما آنتیک

 

انواع مدل های سنگ نما آنتیک

انواع مدل های سنگ نما آنتیک

سنگ نما آنتیک به دسته ای خاص و ویژه از سنگ های طبیعی گفته می شود که امروزه طرفداران بسیار زیادی در سراسر کشور به خصوص شهرهای مرکزی ایران دارد. سنگ آنتیک به سنگی گفته می شود که از کنار هم قرار گرفتن تکه خورده ها و قسمت های شکسته سنگ های مختلف بوجود می آید. این سنگ ها با استفاده از چسب هایی که بر پایه رزین طراحی شده اند در کنار یکدیگر قرار می گیرند و می توانند نمای بسیار عالی را به خانه شما هدیه کنند.

سنگ های آنتیک دو مدل اصلی دارند که از جمله آنها می توان به طبیعی و مصنوعی اشاره کرد. سنگ آنتیک طبیعی به طور کامل حاوی مواد طبیعی می باشد و معمولا از سنگ های مرمر و تراورتن در ساخت آنها استفاده می شود.

 

سنگ های آنتیک مصنوعی به طور معمول از پلاست های مختلف ساخته می شود. این محصول رنگ و طراحی یکنواخت و جالبی داشته و به همین علت از محبوبیت بیشتری در مقایسه با سنگ های آنتیک طبیعی برخوردار است. البته جالب است بدانید که قیمت نهایی این محصولات هم پایین تر از سنگ های طبیعی است.

قیمت خرید سنگ نما آنتیک

قیمت خرید سنگ نما آنتیک

هم اکنون، قیمت خرید سنگ نما آنتیک می تواند بسته به عوامل مختلف بسیار زیادی متغیر باشد. هر کدام از این عوامل می توانند قیمت نهایی را تا حد بسیار زیادی تغییر دهند. به علت زیاد بودن متغیر ها و عوامل تاثیر گذار، مشخص کردن قیمت نهایی سنگ های آنتیک کار بسیار دشواری است و بسته به سلیقه شما تغییر می کند. به عنوان مثال، برخی از افراد دوست دارند که فقط از رنگ های باز و شاد استفاده کنند و همین می تواند قیمت را کاهش دهد.

اگر شما هم به دنبال خرید سنگ نما آنتیک با بهترین کیفیت و قیمت هستید، گزینه های زیادی در جلوی پای شما قرار دارد. اما، استفاده از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین به خصوص وب سایت ما بهترین گزینه برای شما می باشد.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید