مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم سنگ تراورتن ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقاومت سنگ تراورتن چگونه است؟جدول آنالیز سنگ تراورتنعرضه سنگ تراورتن ارزان

فروش مستقیم سنگ تراورتن ارزان  در برندهای مختلف در کیفیت مرغوب انجام می شود. سنگ تراورتن یکی از سنگ های پرفروش و پر مصرف می باشد که به صورت عمده از طریق فروشندگان و تولیدکنندگان با قیمت های متنوع به متقاضیان عرض می شود. سنگ تراورتن برای استفاده در نما و دیوارهای بناها مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشندگان  برتر انواع سنگ تراورتن را در رنگ بندی ها و کیفیت های مختلف به صورت حضوری و غیرحضوری به سفارش دهندگان توزیع می نمایند.فروش مستقیم سنگ تراورتن ارزان

مقاومت سنگ تراورتن چگونه است؟

مقاومت سنگ تراورتن چگونه است؟ سنگ تراورتن از بهترین سنگ های حیاط به شمار می رود که به عنوان سنگ های رسوبی به شمار می رود که از رسوبات چشمه های آب گرم تولید می شود و این سنگ ها از ظاهری زیبا و جذاب به کار می رود که استفاده از آن برای ساختمان های مسکونی و اداری و… به کار می رود.

سنگ تراورتن از پرطرفدار ترین سنگ ها در سراسر جهان به شمار می رود و از استخراج سنگ های معادن تولید می شود و در طرح ها و رنگ های متنوع به فروش می رود.

مقاومت سنگ تراورتن به دلیل کیفیت مرغوب و درجه یک بالا می باشد و فروش این سنگ در بازار ایران از پرسودترین و پرفروش ترین سنگ ها می باشد.

استفاده از این سنگ ها به عنوان نمای خارجی ساختمان توسط معماران و مهندسان ساختمان از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و از ویژگی های گوناگونی مانند؛ مقاومت و استحکام بسیار بالای این سنگ در برابر گرما، باد و باران های شدید می باشد.

بنابراین تولید این سنگ نه تنها در ایران بلکه در کل جهان به صورت گسترده می باشد و امروزه در طرح ها جدید و به روز به مصرف کنندگان عرضه می شود.

جدول آنالیز سنگ تراورتن

LOI Fe2O3 SO3 CaO K2O SiO2 MgO
۱۶/۴۳ ۳۸/۰ ۰۸/۰ ۷۲/۵۵ ۰۳/۰ ۲۸/۰ ۳۵/۰

 

عرضه سنگ تراورتن ارزان

عرضه سنگ تراورتن ارزان

 

عرضه سنگ ارزان تراورتن به روش مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده با قیمت مناسب از در کارخانه تولیدی به متقاضیان توزیع می شود.

سنگ تراورتن از محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان دارد و توزیع سنگ حیاط تراورتن در رنگ بندی ها و رنگ های مرغوب به مشتری انجام می شود.

خرید و فروش انواع سنگ های تراورتن در طرح های متنوع به دلیل مصارف بالا و طرفداران زیاد همیشه شلوغ و پررونق می باشد و قیمت فروش این سنگ ها نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد و قیمت آن به روز می باشد.

توزیع کنندگان انواع این سنگ ها را به صورت عمده با کاهش قیمت به صورت آنلاین و اینترنتی به مشتری تحویل می دهند و در صورت خرید آنلاین ارسال محصول به مشتری به صورت رایگان انجام می شود.

در صورت تمایل به خرید آنلاین از سنگ تراورتن ارزان قیمت می توانید از طریق این سایت سفارش خرید کنید.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید