مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عرضه سنگ تراورتن عباس آباد

آنچه در این مقاله می خوانید...

ضخامت انواع سنگ تراورتنفروشنده سنگ تراورتن عباس آبادجدول آنالیز سنگ تراورتن

فروشگاه عرضه سنگ تراورتن عباس آباد توانسته با عرضه این نوع کالا سود خوبی را کسب کند چون این نمونه یکی از بهترین و مرغوب ترین سنگ های ساختمانی می باشد که کاربرد فراوانی دارد علاوه نسبت به کیفیت بالا قیمت مناسبی دارد سنگ تراورتن از پر کابرد ترین سنگ ها برای نما و دیوار های ساختمان می باشند که جزو سنگ های رسوبی و تزیینی می باشد. این نمونه سنگ ها از رسوبات چشمه های آب گرم تولید شده اند و به دلیل مزیت های بی بدیلی که دارند استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش می باشد.

فروشگاه عرضه سنگ تراورتن عباس آباد

ضخامت انواع سنگ تراورتن

ضخامت انواع سنگ تراورتن

ضخامت انواع سنگ تراورتن بسته به نوع کاربرد شان متفاوت می باشد. به عنوان نمونه سنگی که در پله استفاده می شود ضخامت ۳ سانتی متری دارد ولی سنگی که در نما استفاده ۱٫۶ و ۴ سانتی متر می باشد. این سنگ ها دارای ترکیبات مهمی مانند آهن، کلسیم، استالاگمیت، استالاکیت می باشند.

وجود آهن در این نوع سنگ ها موجب شده تا حالت موج دار داشته باشند. این کالا به دلیل این که سخت می باشد و ساختاری نیمه بلوری دارد می توان کاربرد های مختلفی از آن کرد. به عنوان نمونه ویژگی نیمه بلوری آن باعث شده بتوان به عنوان سنگ تزیینی هم از آن استفاده کرد.

این نمونه کالا در هنگام استخراج از طبیعت دارای وزن ۲۵۰۰ کیلو گرم است و در رنگ های مختلفی مانند سفید، کرم روشن، شکلاتی، تیره، زرد، قرمز، لیمویی، قهوه ای، سیاه وجود دارد. روی سطح این سنگ تخلخل و حفره های زیادی وجود دارد که این باعث شده این نوع سنگ دو مزیت مهم پیدا کند. اولین مزیت این می باشد که باعث می شود ملات و سیمان به خوبی به روی سنگ بچسبند و دومین مزیت آن این می باشد که عایقی در برابر صوت و حرارت است.

فروشنده سنگ تراورتن عباس آباد

فروشنده سنگ تراورتن عباس آباد

فروشنده سنگ تراورتن عباس آباد تمام توان و تلاش خود را انجام می دهد تا محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد علاوه بر این سعی می کند طرح و رنگ های متنوعی را عرضه کند تا مشتریان بتوانند مطابق با سلیقه خود آن را تهیه کنند.

از میان تمام سنگ های که وجود دارد تراورتن بهترین گزینه برای نمای ساختمان می باشد و طول عمر بالای دارد و می تواند به خوبی در مقابل تغییرات جوی مقاومت از خود نشان دهد.

جدول آنالیز سنگ تراورتن

LOI Fe2O3 SO3 CaO K2O SiO2 MgO
۱۶/۴۳ ۳۸/۰ ۰۸/۰ ۷۲/۵۵ ۰۳/۰ ۲۸/۰ ۳۵/۰

 

این کالا در برابر گرما، سرما و بادهای شدید مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل در تمام مناطق با هر نوع آب و هوای می توان از آن استفاده کرد. این سنگ ها به دو صورت موج دار و بدون موج تولید می شوند. که نمونه موج دار آن زیبایی فوق العاده ای دارد. امروزه استفاده از رزین برای پر کردن حفره ها و تخلخل های این سنگ موجب شده استفاده از آن به طور فزاینده ای افزایش یابد.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید