مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز عرضه سنگ تراورتن حاجی آباد

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های سنگ تراورتن نمافروش مستقیم سنگ تراورتن حاجی آباد

سنگ های ساختمانی یکی از مصالح بسیار سخت و مقاوم هستند که به دلیل تنوع بسیار بالا، یکی از متریال های پرمصرف در صنعت ساختمان سازی می باشند. سنگ های تراورتن علاوه بر اینکه نقش مهمی در مقاوم سازی ساختمان دارند از آن به عنوان عنصری برای تزئین و زینت بخشیدن به بناها استفاده می شود. مراکز عرضه سنگ تراورتن حاجی آباد به منظور رفاه حال مشتریان به عرضه این محصول در سایت های اینترنتی معتبری همچون ما اقدام کرده‌اند.

مراکز عرضه سنگ تراورتن حاجی آباد

 

ویژگی های سنگ تراورتن نما

ویژگی های سنگ تراورتن نما

سنگ تراورتن جزو سنگ های آهکی متخلخل است که یکی از سنگ های پرمصرف در صنعت ساختمان سازی می باشد. سنگ تراورتن از ته نشین شدن رسوبات تشکیل می شود.

سنگ تراورتن به دلیل دارا بودن؛

  • مقاومت بالا
  • زیبایی منحصر به فرد
  • صیقل پذیری عالی

سبب شده تا از این سنگ در نماهای ساختمانی بسیار استفاده شود. حفره های موجود در سنگ تراورتن سبب افزایش استحکام سنگ به هنگام نصب در نمای ساختمان می شود.

با نفوذ سیمان به داخل این حفره‌ها چسبندگی سنگ به دیواره افزایش می یابد. همچنین حفره ها سبب شده که این سنگ به یک عایق حرارتی و صوتی تبدیل شود.

سنگ تراورتن نما از رنگ بندی متنوعی برخوردار است. علت این تنوع رنگ به دلیل اختلاف در ترکیبات موجود در این سنگ می باشد.

این ترکیبات مختلف به صورت رگه هایی در سنگ وجود دارد و به دلیل اینکه ترکیبات شیمیایی این رگه ها با ساختار زمینه سنگ متفاوت است دارای استحکام کمتری می باشد و یکی از نقاط حساس سنگ به حساب می آید.

فروش مستقیم سنگ تراورتن حاجی آباد

فروش مستقیم سنگ تراورتن حاجی آباد

 

به دلیل وجود معادن زیاد سنگ در کشور، فروش سنگ تراورتن در بازار بسیار زیاد است و همچنین میزان تقاضا برای این نوع سنگ ها روز به روز در حال افزایش است. سنگ تراورتن حاجی آباد یکی از برندهای معروف سنگ تراورتن می باشد.

سنگ تراورتن حاجی آباد دارای رنگ کرم روشن تا شکلاتی بوده و نسبت به سنگ های تراورتن دیگر از تخلخل کمتری برخوردار می باشد. همین امر سبب شده تا از مقاومت فشاری و ساب پذیری بالایی برخوردار باشد.

سنگ تراورتن حاجی آباد دارای سورت های متفاوتی می باشد و به دو روش بی موج و موج دار برش داده و فرآوری می‌شود.

فروش مستقیم سنگ تراورتن حاجی آباد در بستر فروشگاه های اینترنتی هم چون ما برای خریداران عزیز فراهم شده است.

این فروشگاه ها از جمله مکان های ایمن برای خرید این محصول می باشند‌. با خرید از ما می توانید از تخفیفات و خدمات ویژه ای نیز بهره مند شوید.

در فروشگاه های اینترنتی محصول مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری می رسد. بنابراین قیمت های عرضه این کالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید