مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم سنگ تراورتن سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفیت سنگ تراورتن سفیدمرجع خرید سنگ تراورتن سفید

سنگ تراورتن، در دسته سنگ های آهکی قرار می گیرد و حاصل رسوبات چشمه های آب گرم در زمین است. این سنگ از معادن مختلفی در سطح کشور استخراج و به روش های مختلفی فرآوری می شود. از این رو، دارای انواع مختلفی است.

فروش مستقیم سنگ تراورتن سفید، بر اساس استاندارد های کیفی و در طرح های متنوع، از طرق مختلفی انجام می پذیرد. کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب، از ملاک های خرید و فروش است.

فروش مستقیم سنگ تراورتن سفید

بررسی کیفیت سنگ تراورتن سفید

بررسی کیفیت سنگ تراورتن سفید سنگ تراورتن سفید، نیمه بلوری و سخت است، که از ساختاری رسوبی و متخلخل بهره می برد. همین موضوع، باعث شده است که از لحاظ کیفی در درجه بالایی قرار بگیرد و برای نماهای ساختمان و در برخی از بخش های فضای داخلی خانه به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل اینکه، وجود این حفره ها و تخلخل در سطح سنگ، از لیز خوردگی و سر خوردن افراد جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های کیفی که موجب شده است، که این محصول به عنوان یکی از متریال های مقاوم مورد توجه بسیاری از طراحان و معماران قرار گیرد، این است که به عنوان یک عایق حرارتی عمل می کند و باعث کاهش هزینه های مصرفی گاز می شود. از طرفی دیگر، عایق صدای بسیار خوبی است.

یکی از خصوصیت های کیفی دیگر، ساب پذیری قابل توجه آن است که به روش های گوناگون و با استفاده از دستگاه های مخصوص، این سنگ را صیقل می دهند و در نمونه های مختلف در بازار عرضه می کنند. نوع براق این سنگ از محبوبیت زیادی برخوردار است.

کیفیت سنگ تراورتن سفید و وجود حفره ها سبب شده است، که این محصول قابلیت چسبندگی بالایی داشته باشد و عملیات اجرای آن با ملات ها و سیمان های ساختمانی به شکل بسیار خوبی انجام پذیر باشد.

از این رو، نصب این سنگ به راحتی امکان پذیر می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. از طرفی، دچار سقوط و ریزش نخواهند شد. سنگ تراورتن سفید، با درجه های کیفی مختلف و به شکل موج دار و بی موج تولید و به طور وسیعی در بازار عرضه می گردد.

مرجع خرید سنگ تراورتن سفید

مرجع خرید سنگ تراورتن سفید مرجع خرید سنگ تراورتن سفید، بهترین محصول را با کیفیت بالا و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی، در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه، دارای مزایای ویژه ای است. از جمله این مزیت ها این است که قیمت نهایی بسیار مناسب تمام می شود و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید