مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز فروش سنگ درپوش تراورتن

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های سنگ درپوش تراورتنفروشگاه عرضه سنگ تراورتن درپوش

مراکز فروش بسیار زیادی سنگ درپوش تراورتن را به فروش می رسانند. مثلاً برخی از فروشندگان جهت عرضه سنگ تراورتن، برای اینکه بتوانند تعداد بیشتری مشتری خارجی به دست بیاورند، اقدام به انجام تبلیغات گسترده در سطح بین المللی می نمایند تا با انجام این تبلیغات مردم دیگر کشورها با آنها آشنا شده و تقاضا برای خرید این محصول به آنها ارائه دهند.

مراکز فروش سنگ درپوش تراورتن

ویژگی های سنگ درپوش تراورتن

ویژگی های سنگ درپوش تراورتن سنگ درپوش تراورتن از جمله سنگ هایی است که دارای موارد کاربرد بسیار زیادی می باشد. از جمله ویژگی های سنگ درپوش وجود یک شیار در لبه شیار زیرین آن است که به آن آبچکان می‌گویند. از این شیار برای راهی کردن آب از قسمت سطح به قسمت زیر استفاده میشود.

سنگهای درپوش تراورتون عموماً برای مواردی نظیر لبه دیوار ها، پشت بام ها و استخرها مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، این سنگ ها در ابعاد گوناگونی تولید و به بازار عرضه می گردند.

معمولاً سنگهای درپوش تراورتن دارای کیفیت پایینی می باشند. ولی نکته قابل توجه در این خصوص این است که این سنگ ها از استحکام بالایی برخوردارند و موجب پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت به ساختمان می شوند.

همین امر موجب می شود که کاربرد این سنگ ها در محیط های مرطوب و خیس بسیار بالاتر رود. سنگهای درپوش تراورتن در دو نوع شیاردار و ساده تولید و به مشتریان ارائه شده‌اند. همانطور که پیشتر نیز عنوان کردیم از سنگ درپوش شیاردار به عنوان یک آبچکان روی پشت بام ها برای هدایت آب باران به قسمت زیر مورد استفاده می شود.

این سنگ ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و از چسبندگی بسیار خوبی برخوردارند. علاوه بر این این درپوش ها در آب حل نمی شود و تجزیه ناپذیری آن ها خیلی کم است. این سنگ ها همانطور که از نامشان پیداست زیر مجموعه سنگهای تراورتن هستند.

به دلیل کاربردهای فراوان این محصول، تولید کنندگان بسیاری سعی می‌کنند که این کالا را در حجم انبوه تولید و به بازار عرضه نمایند و از این را سود خوبی را عاید خود کند. این تولیدکنندگان با ارائه انواع مختلف این سنگها در ابعاد گوناگون توانسته اند سهم بسیار خوبی از فروش بازار را به خود اختصاص دهند.

فروشگاه عرضه سنگ تراورتن درپوش

فروشگاه عرضه سنگ تراورتن درپوش فروشگاه عرضه سنگ تراورتن درپوش وب سایت ما می باشد. البته فروش این کالا، به دو صورت انجام می شود که این روش ها شامل فروش حضوری و فروش آنلاین می گردد. ولی ترجیح فروشندگان و مردم خرید از سایت ها می باشد. چرا که در این صورت هر دو سمت معامله، کار خرید و فروش را به راحتی انجام می دهند و مشتریان بدون صرف هزینه زیاد برای گشتن دنبال محصول و صرف وقت طولانی آن را تهیه می نمایند.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید