مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت سنگ مرمریت قهوه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع سنگ مرمریت قهوه ایی در بازار ایرانسنگ مرمریت قهوه ایی مهکامفروش سنگ مرمریت مارشال مشکی

افرادی که در بازار های ایرانی قصد خرید سنگ مرمریت قهوه ای را دارند برای این که از لیست قیمتی این سنگ ها اطلاعات کسب کنند می توانند به وب سایت ها مراجعه کنند.
یکی از رنگ هایی که در سنگ های مرمریت بسیار دیده می شوند رنگ قهوه ای است زیرا این رنگ دارای جلوه ای خاص و زیبا است. سنگ های مرمریت قهوه ای در بازار های ایرانی مانند دیگر سنگ ها دارای قیمت مشخصی هستند که معمولا قیمت ها براساس کیفیت سنگ تعیین می شود.

انواع سنگ مرمریت قهوه ایی در بازار ایران

سنگ های مرمریت در ایران و جهان دارای طیف رنگی بسیار بالایی هستند.این تنوع رنگ باعث می شود در زمانی خاص رنگی خاص مد روز شود و مشتریان زیادی را به خود جلب کند. در گذشته فقط ار رنگ های روشن سنگ مرمریت استقبال می کردند اما در سالهای اخیر طیف اتنخاب رنگ سنگ مرمریت مشتریان تغییر کرده است.

انواع سنگ مرمریت قهوه ایی در بازار ایران

علاوه بر رنگ سنگ جنس و مقاومت و یا تنوع برش و فر آوری آن هم برای خریداران سنگ مرمریت بسیار اهمیت دارد. انواع سنگ های مرمریت قهوه ایی را در زیر اشاره خواهیم کرد:

  • مرمریت قهوه ایی مهکام
  1. مرمریت مهکام اسپایدر
  2. مرمریت مهکام جندق
  • مرمرمیت قهوه ایی دهبید
  • مرمریت قهوه ایی امپرادور

در بازار سنگ ایران سنگ هایی مانند مرمریت گلدن بلک و مرمریت مارشال مشکی هم بسته به نوع سورت بندی آن در رده سنگ های مرمریت قهوه ایی قرار می گیرد. گاهی نقش ونگار قهوه ایی رنگ سنگ مرمرمیت مارشال زیبایی سنگ مرمریت کف را دوچندان می کند.

مرمریت مارشال مشکی

سنگ مرمریت قهوه ایی مهکام

سنگ مرمریت مهکام از معادن در استان اصفهان شهرستان خور و بیابانک استخراج می شود. این سنگ دارای زمینه ایی قهوه ایی رنگ هست با رگه های کرم که در نوع خود سنگی بسیار زیبا و خاص هست. سنگ مرمریت مهکام را می توان در کف، پله، راه پله و در داخل ساختمان به کار برد. حتی می توان از اسلب های زیبای آن در دیوار های لابی ها و و پارکینگ های ساختمان های لوکس هم استفاده کرد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای سفارش سنگ مرمریت مهکام در ابعاد مختلف از پله تا اسلب های با کیفیت با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید.[/box]

فروش سنگ مرمریت مارشال مشکی

سنگ مرمرمیت مارشال هم با نقش و نگار ویژه ایی که دارد جزو پر فروش ترین سنگ های مرمریت مشکی می باشد. سنگ مرمرمیت مارشال در ابعاد بزرگ مانند 80*80 و اسلب زیبایی شگفت انگیزی دارد.

فروش سنگ مرمریت مارشال مشکی

معمولا آنهایی که می خواهند سنگ کاری بسیار خیره کننده ایی داشته باشند از اسلب های بزرگ سنگ مارشال استفاده می کنند.پیشنهاد ما این هست که از اسلب های باکیفیت آن در سالن پذیرایی منزل خود استفاده کنید و از نقش و نگار سنگ مرمریت مارشال و ترکیب رنگ آن لذت ببرید.

برای خرید سنگ مرمریت قهوه ایی با ما ارتباط بگیرید.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید