مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت تراورتن کرم عباس آباد با کیفیت فوق العاده

آنچه در این مقاله می خوانید...

بزرگترین بازار فروش تراورتن عمده ایمشخصات تراورتن کرم عباس آباد با لیست قیمتکاربرد سنگ تراورتن کرم عباس آباد:ارزانترین مراکز فروش تراورتن سفید آتشکوهفروشند اصلی تراورتن شکلاتی مرغوب و ارزاندرجه یک ترین تراورتن ابر و باد حاجی آبادبرترین کارخانه تولید تراورتن سند استونمرکز صادر کننده عمده تراورتن نما مرمر

قیمت تراورتن کرم عباس آباد، به عواملی مانند نوع سورت، متراژ و کیفیت آن بستگی دارد. باید برای دریافت لیست قیمت تراورتن کرم عباس آباد با تولید کننده آن در تماس باشیم. این نوع سنگ جزء سنگ های ساختمانی با قیمت مناسب به شمار می رود. بهترین کیفیت آن دارای درجه سوپر و به ترتیب ممتاز، درجه یک و درجه دو می باشند.

 

بزرگترین بازار فروش تراورتن عمده ای

بزرگترین بازار فروش تراورتن عمده ایبازار خرید فروش تراورتن در ایران به صورت عمده دارای قیمت های مختلفی است، که بستگی به درجه و کیفیت سنگ ها دارد. هر چه سنگ دارای سطح صیقلی و تخلخل یکنواخت تری باشد، کیفیت آن بالاتر و در نتیجه قیمت گران تری خواهد داشت.
ایران دارای سنگ های تراورتن با کیفیتی است که دارای رنگ های کرم، سفید، زرد، قرمز، لیمویی، پرتغالی، قهوه ای، گردویی، خاکستری و …. می باشد. سنگ تراورتن از نظر برش جزء سنگ های نرم بر به حساب می آید و به علت زیبایی خاصی که دارد تقاضا و همچنین قیمت آن در چند سال اخیر رونق زیادی داشته است.

سنگ های تراورتن به دو صورت پر شده و پر نشده استفاده می شوند. اگر به صورت پر شده استفاده شوند در مکان هایی از ساختمان که آبریزش آن زیاد است استفاده می شوند. از این نوع سنگ می توان بیشت در نمای ساختمان، دیوار های حیاط، دیوار های داخلی ساختمان، سنگ کف پارکینگ، کف حیاط و سنگ کف سالن و…. استفاده کرد.

مشخصات تراورتن کرم عباس آباد با لیست قیمت

سنگ تراورتن کرم عباس آباد یکی از بهترین سنگ های تراورتن در ایران و جهان است. این سنگ یکی از پر مصرف ترین سنگ های ساختمانی است که بیشتر در نما های ساختمانی به کار می رود. سنگ تراورتن کرم عباس آباد به دلیل رنگ روشن، ساب پذیری بالا، چسبندگی خوب با ملات و تنوع سورت تمام سلیقه ها با هر نوع بدجه ای را پوشش می دهد.

سنگ تراورتن عباس آباد دارای سورت های گوناگونی است که بسته به رنگ و طرح و موج های سنگ سورت بندی می گردد. در بعضی از سورت های سنگ عباس آباد رگه های مرمر قهوه ای و عسلی دیده می شود که بسیار زیبا هستند.

مشخصات تراورتن کرم عباس آباد با لیست قیمت

 

کاربرد سنگ تراورتن کرم عباس آباد:

  • نمای اصلی وبیرونی نمای کلاسیک و مدرن
  • نمای داخلی و دیوارهای داخلی
  • محوطه سازی
  • ساخت مصنوعات دکوراتیو
    درجات پایین سنگ تراورتن عباس آباد برای مصارف نما های فرعی که زیاد در معرض دید نیستند استفاده می شوند.
    قیمت سنگ تراورتن عباس آباد به عوامل مختلفی بستگی دارد:
  • هر چه قدر رنگ سنگ روشن تر باشد قیمت سنگ بیشتر است.
  • هر چه قدر موج و هاله های سنگ کمتر و منظم تر باشد قیمت سنگ بیشتر می باشد.
  • هر چه قطر و و ضخامت سنگ بیشتر باشد از قیمت بالا تری بر خوردار می باشد.
  • هر چه قدر ابعاد این سنگ بلند تر و برش دقیق تری داشته باشد قیمت بیشتری خواهد داشت.
  • کیفیت سنگ عباس آباد از نظر ساب، برش، رزین و اپوکسی تاثیر زیادی بر روی قیمت خواهد داشت.

ارزانترین مراکز فروش تراورتن سفید آتشکوه

ارزانترین مراکز فروش تراورتن سفید آتشکوهمراکز فروش بهترین سنگ تراورتن سفید آتشکوه در شهرستان محلات می باشد. شهر محلات به خاطر این که معادن بسیار زیاد تراورتن از جمله تراورتن آتشکوه در آن وجود دارد به مرکز سنگ تراورتن مشهور است.

سنگ تراورتن آتشکوه در رنگ های کرم و سفید موجود هست. معمولا سنگ ها را به صورت موج دار و بی موج در کارخانه های سنگبری برش می دهند که بستگی به سلیقه هر فرد موج دار یا بی موج انتخاب می شود.

سنگ تراورتن سفید آتشکوه سنگی بسیار محکم و مقاوم هست چون میزان تخلخل آن نسبت به دیگر تراورتن های موجود در ایران کمتر هست به همین خاطر باعث میشود که در مرحله برش سنگ خورد نشود و برای کار در نمای ساختمان بسیار مناسب باشد.

فروش سنگ آتشکوه بیشتر در کارخانه های سنگبری محلات و محمود آباد اصفهان صورت می گیرد. شرکت تراورتن سفید بهترین سنگ های ساختمانی با بهترین کیفیت تولید می کنند.

فروشند اصلی تراورتن شکلاتی مرغوب و ارزان

سنگ تراورتن شکلاتی بی موج کاشان یکی از بهترین سنگ های ساختمانی با سورت مختلف است که فروشنده اصلی آن در کاشان محصول را با قیمت ارزان به فروش می رساند.

سنگ تراورتن ارزان شکلاتی از نوع سنگ های با کیفیت با سورت مختلف بوده که در معادن سراسر کشور تولید می شود. این نوع سنگ بسیار کاربرد دارد و با توجه به رنگ جذاب و زیبایی که دارد فروش زیادی دارد.

فروشند اصلی تراورتن شکلاتی مرغوب و ارزان

سنگ تراورتن شکلاتی دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. در سورت های مختلف تولید می شود.
  2. دارای رنگ یکدست و یکنواخت می باشد.
  3. دارای مقاومت بالا و استحکام زیادی هستند.
  4. قیمت بسیار مناسبی دارند.
  5. از پر مصرف ترین نوع سنگ هستند.
  6. و….

درجه یک ترین تراورتن ابر و باد حاجی آباد

فروش فوق العاده سنگ تراورتن ابر و باد حاجی آباد به صورت عمده ومستقیم از تولید کننده آغاز شده است. سنگ تراورتن به دو صورت بی موج و ابر و باد تولید می شود و بیشترین مصرف سنگ تراورتن ابر و باد برای نمای ساختمانی است که با توجه به شرایط آب و هوایی و رنگ ثابت آن و داشتن سطحی براق و کیفیت ساب عالی مورد توجه بسیاری برای صادرات و یا مصارف داخلی است.

 

درجه یک ترین تراورتن ابر و باد حاجی آباد

برای این که نمای سنگ بسیار مورد توجه است سنگ تراورتن ابر و باد حاجی آباد یکی از بهترین گزینه های مورد مصرف است.

برترین کارخانه تولید تراورتن سند استون

بهترین کارخانجات تراورتن سند استون در ایران هستند که تولید کننده تراورتن سند استون با بهترین کیفیت می باشند. سند استون یا ماسه سنگ از انواع سنگ های رسوبی آهکی است که از کانی های بسیار کوچک تشکیل شده است.

برترین کارخانه تولید تراورتن سند استون

 

سند استون ها با توجه به نا خالصی های موجود در کانی ها، رنگ های متنوعی دارند اما معمولا در رنگ های قهوه ای، برنزه، زرد، قرمز، خاکستری، صورتی، سفید و سیاه دیده می شوند.

خصوصیات سند استون:

  • سند استون ها می توانند با توجه با مواد اولیه آن، دارای بافت نرم یا خشن باشد
  • سند استون ها در برابر یخ زدگی و هوا زدگی مقاوم هستند
  • سند استون سیلیسی در مکان های اسیدی مقاومت خوبی دارد اما نوع آهکی آن مقاومت کمتری در برابر اسید دارد.
  • این نوع سنگ مقاومت خمشی بالایی دارد به دلیل انعطاف پذیری بالای سند استون امکان تهیه فرم های با ضخامت کمتر هم وجود دارد . کاهش ضخامت سنگ، وزن سازه را کاهش داده و فشار اضافی را کم می کند.

مرکز صادر کننده عمده تراورتن نما مرمر

مرکز صادر کننده عمده تراورتن نما مرمر

سنگ های مختلفی برای نمای ساختمان ها استفاده می شوند که از پر کاربرد ترین آن ها می توان به سنگ مرمر، گرانیت و تراورتن اشاره کرد. مراکز زیادی در ایران وجود دارند که در تولید مدل های متنوع سنگ در حال فعالیت هستند .

از جمله تولیدات سنگ در ایران که به کشور های دیگر صادر می شوند، می توان به سنگ نما رومی و سنگ نما مرمر اشاره کرد. بهترین تراورتن صادراتی با قیمت ارزان از میزان فروش خوبی برخوردار است.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید