مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزانترین قیمت فروش تراورتن دره بخاری با کیفیت شگفت انگیز

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش مستقیم تراورتن دره بخاری محلاتویژگی بهترین تراورتن با برند ایرانیانواع مختلف سنگ های تراورتن با قیمت ارزانتراورتن سفید صادراتی با درجه کیفیتی فوق العادهسنگ تراورتن نما با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسببهترین فروشندگان تراورتن شکلاتی در بازارفروش عمده انواع تراورتن با کیفیت عالی

ارزانترین قیمت تراورتن دره بخاری با کیفیت شگفت انگیز را در کجا می توان یافت؟ ابتدا بهتر است بدانیم سنگ تراورتن چیست؟ ویژه گی های سنگ تراورتن دره بخاری چیست و تفاوت آن با سنگ های دیگر چیست؟ کاربرد آن در کجاست؟ معدن این سنگ در کدام استانهای ایران یافت می شود؟ کارخانه های بزرگ بهره برداری سنگ تراورتن دره بخاری درکدام استانها می باشد؟ رنگ و کیفیت و ابعاد این سنگ چگونه است؟ و بالاخره قیمت آن چقدر است؟ با ما همراه باشید تا همه ی سوالات را بررسی نماییم و شما را برای خرید سنگ تراورتن دره بخاری راهنمایی می کنیم.

ارزانترین قیمت فروش تراورتن دره بخاری با کیفیت شگفت انگیز

فروش مستقیم تراورتن دره بخاری محلات

فروش مستقیم تراورتن دره بخاری محلات


قیمت سنگ تراورتن محلات بستگی به رنگ و درجه سنگ دارد و هر چه سنگ محلات بی موج تر روشن تر و کم هاله تر باشد قیمت آن بالاتر است و قیمت سنگ تراورتن محلات موج دار هر چه قدر روشنتر و موج های منظم داشته باشد از قیمت بالاتری برخوردار است. کیفیت پایین سنگ تراورتن محلات برای مصارف نما، جدول سنگی، صراحی و… استفاده می شود.

تراورتن حاجی آباد بدلیل کیفیت بالا و رنگ کرم روشن آن از جمله و محبوب ترین و پرفروش ترین سنگ ها تراورتن می باشد. همچنین این سنگ در بازار داخلی و بین المللی از درخشش بالایی برخوردار است. از خوبی های سنگ تراورتن محلات تخلخل کمتر و تراکم زیاد آن است که باعث ساب پذیری خوب تراورتن می شود و  همچنین تنوع زیادی در سورت و طرح های آن وجود دارد.

سنگ تراورتن محلات به دو شکل موج دار و بی موج در بعدهای تایل و اسلب به شکل فرآوری شده و خام تهیه می شود. سنگ تراورتن محلات در نماهای ساختمان، فضاهای داخلی و خارجی، محوطه سازی، دکوراتیو و به خصوص نمای رومی به کار می رود.برای فروش مستقیم بهترین تراورتن دره بخاری محلات می توان هم به صورت آنلاین از طریق سایت های اینترنتی و حتی نرم افزارهایی از جمله اینستاگرام و تلگرام که این روزها در تجارت الکترونیک در کشورمان نقش پررنگی دارد و هم به صورت عمده فروشی در بازارهای سنگ و سرامیک اقدام نمود.

 

ویژگی بهترین تراورتن با برند ایرانی

ویژگی بهترین تراورتن با برند ایرانی

سنگ تراورتن عباس آباد یکی از بهترین و پرمصرف ترین ترین سنگ ها در ایران می باشد. معدن این سنگ در شهر نیم ور محلات که از توابع روستای باقرآباد واقع در استان مرکزی می باشد.یکی از دلایل کاربرد زیاد آن و فعال بودن این سنگ در مصارف خانگی و صنعتی این است که ماهیانه بالغ بر 100 هزار تن سنگ از چندین معدن استخراج می گردد بنابراین از جمله معادن تراورتن فعال کشور است.


می توان در مورد رنگ آن گفت زمینه کرم روشن دارد که سنگ های با درجه کیفیت پایین تر آن دارای رنگی تیره تر و همچنین رگه ها و ناخالصی های زیادتری در آن یافت می شود. شاید بتوان یکی از معایب سنگ تراورتن عباس آباد را درجه بندی بسیار زیاد آن دانست که تهیه ی یک نوع ویژه از این سنگ زمان زیادی می برد. این سنگ به دو روش ساده و طرحدار تولید می شود و نام گذاری هر نوع از این درجات با توجه به به رنگ و خطوط سنگ تراورتن انجام می شود.

انواع مختلف سنگ های تراورتن با قیمت ارزان

انواع مختلف سنگ های تراورتن با قیمت ارزان

یکی از سنگ های پرکاربرد در ساختن خانه و ساختمان ها سنگ تراورتن است. سنگ تراورتن یک سنگ رسوبی است که از رسوبات آب گرم چشمه ها تشکیل می شود و در اشکال مختلف یافت و تولید می شود. سنگ تراورتن یکی از نمونه های مقاوم انواع سنگ در مقابل تغییرات و آسیب های محیطی مانند آتش سوزی است. سنگ تراورتن درجه یک با توجه به نوع آن و مقداری که خریداری می شود، قیمت قابل تغییری دارد.

سنگ تراورتن از سنگ های رسوبی حفره دار و در دو نوع ساده و موج دار است و از قدیم تا زمان حال از انواع آن در ساخت نقاط مختلف ساختمان می شود. از بهترین سنگ تراورتن، می نوان به سنگ تراورتن عباس آباد اشاره کرد. از خصوصیات سنگ عباس آباد این است که این نمونه در مقایسه با انواع دیگر این سنگ درخشندگی بالاتری دارد و به راحتی صیقل داده می شود و به راحتی می توان به آن شکل داد.

سنگ عباس آباد ارزان را می توان از فروشگاه های اینترنتی معتبر انواع سنگ، خریداری کرد. هزینه های جانبی در خرید آنلاین نیز حذف می شود. روشن است که خرید ستگ تراورتن عمده ارزان تر است. قیمت سنگ تراورتن درجه یک و قیمت سنگ خام تراورتن را در فروشگاه های اینترنتی به راحتی می توان مشاهده کرد

تراورتن سفید صادراتی با درجه کیفیتی فوق العاده

تراورتن سفید صادراتی با درجه کیفیتی فوق العاده

 سنگ تراورتن در رنگ های مختلف،از جمله: سفید، کرم، شکلاتی، قرمز، گردویی، زرد، لیمویی، سیلور و شکلاتی است. معادن تراورتن سفید عباس آباد در محلات واقع شده است و از روشن‌ترین سنگهای تراورتن در ایران است. قیمت تراورتن سفید از بازه قیمتی بالاتری نسبت به سایر رنگ های دیگر آن برخوردار است. 

تراورتن قرمز

تراورتن سیلور

تراورتن لیمویی

سنگ تراورتن اهمیت جهانی دارد و از مهم ترين سنگ های صادراتی در ايران است و به صورت خام و فرآوری شده صادر می شود. ايران از مهم ترين مراجع سنگ تراورتن در دنيا می
باشد. صادرات زیاد سنگ تراورتن به علت مقاومت بسیار بالای این سنگ و قیمت بسیار پایین آن است. کیفیت و تنوع سنگ تراورتن باعث محبوبیت این سنگ در کشور های مختلف شده است. هم زمان با پیشرفت فناوری، انواع سنگ تراورتن ارزان و به ویژه رنگ سفید آن به عراق، سوریه، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی در کشور ایران آغاز شده است
. همچنین صادرات سنگ تراورتن به ترکیه هر ساله بخش قابل توجهی ارز وارد کشور می سازد

سنگ تراورتن نما با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب

سنگ تراورتن نما با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب

تحلیل فیزیکی و شیمیایی سنگ تراورتن، از مهمترین عوامل کیفیت سنگ تراورتن نما است و هر چه تحلیل سنگ تراورتن به حد مطلوب نزدیکتر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است و به مراتب قیمت بالاتری خواهد داشت. گاهی درجه سوپر سنگ های مشابه قیمتی کمتر از درجه 2 همان سنگ را دارد. رنگ سنگ های تراوتن در تعیین کیفیت و قیمت آن اثر دارد.

در بین سنگ های تراورتن کرم و روشن هر چقدرسنگ روشنتر و سفیدتر و موج های آن منظم تر باشد از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است و در بین تراورتن های رنگی هر چقدر سنگ تراورتن تیره تر و موج های آن منظم باشد قیمت بالاتری دارد. سنگ های تراورتن خلل و فرج زیادی دارد و هر چه این خلل و فرج کمتر باشد تراکم سنگ بیشتر و ساب پذیری بهتری سنگ خواهد داشت و کیفیت و قیمت آن هم بالاتر است.

همچنین هر چه ضخامت سنگ تراورتن بیشتر باشد کیفیت و قیمت بالاتری دارد. سنگ های تراورتن در ایران معمولا به صورت 40 طولی فرآوری می شود و قیمت ابعاد خارج از عرف 40 طولی بسته به میزان سفارش و ابعاد مورد نیاز بصورت توافقی تعیین میگردد. سنگ های تراورتن دارای سورت های مختلفی هستند که پس از مرحله برش و ساب سورت بندی می شود. هر چقدر سورت سنگ دقیق و یکدست تر باشد قیمت بالاتری دارد.

همچنین نوع فرآوری سنگ نقش تعیین کننده ای در قیمت سنگ تراورتن دارد. نوع رزین یا اپوکسی، استفاده از تکنولوژی UV، دقت در برش و گونیا بودن سنگ، میزان ساب و پولیش سنگ، توری پشت سنگ و نوع بسته بندی و حمل ونقل سنگ در قیمت و کیفیت سنگ های تراورتن تاثیر دارد.

بهترین فروشندگان تراورتن شکلاتی در بازار

بهترین فروشندگان تراورتن شکلاتی در بازار

سنگ تراورتن بسیار متنوع و در رنگ ها وکیفیت های مختلف استخراج و فرآوری می شود. برای نمای ترکیبی، رومی و کلاسیک از سنگشکلاتی تراورتن استفاده های بسیار می شود. سنک تراورتن شکلاتی برای مصرفکنندگان بسیار محبوب است. شرکت تراورتن مرغوب و کارخانه های زیادی هم در این زمینه فعال هستند.

 در محلات و اطراف این شهر معادن زیاد سنگ های ساختمانی موجود هستند که هم استخراج میشوند و هم سنگ آن ها فرآوری می شود. سنگ هایی که به صورت کوپ از معدن به کارخانه ارسال می شود در آن جابرش داده می شود و برای فروش آماده می شوند. با توجه به کاربرد وموجود بودن انواع تراورتن مانند تراورتن حاجی آباد خرید و فروش در محلات با بهترین شرایط و کمترین
زمان و به صورت مستقیم صورت
می گیرد.همچنین یکی از مشهورترین سنگ های تراورتن شکلاتی، سنگ آقامحمدی است.

فروش عمده انواع تراورتن با کیفیت عالی

فروش عمده انواع تراورتن با کیفیت عالی

برای تهیه بهترین نوع سنگ تراورتن وارداتی و داخلی باید به عمده فروشی های این نوع از سنگ مراجعه کرد. سنگ تراورتن به صورت عمده نیز از سوی شرکت های تولیدی به فروش می رسد.
این سنگ را می توان از نمایندگی های شرکت های مختلف که در شهرهای گوناگونی فعالیت می کنند به صورت عمده خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد
. همچنین صادرات سنگ های تراورتن به عراق از رونق خاصی برخوردار است و عمده فروشی سنگ تراورتن در شهرهای مختلف کشور عراق وجود دارد.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید