مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خریدار بدون واسطه و اصلی تراورتن سفید عباس آباد

آنچه در این مقاله می خوانید...

تهیه با کیفیت ترین سنگ تراورتن کرم آبگرممراکز صادر کننده تراورتن به صورت عمدهسفارش آنلاین انواع مختلف تراورتن دره بخاریقیمت باورنکردنی تراورتن سفید عباس آبادمرکز پخش تراورتن درجه یککارخانه برتر فروش مستقیم تراورتن بی موج شکلاتینمایندگی بهترین نوع تراورتن نما مرمر

خریدار تراورتن سفید عباس آباد، می تواند مستقیما به کارخانه های سنگ سازی کشورمان مراجعه کرده و محصول خود را بدون واسطه خریداری کند. سنگ های تراورتن در رنگ ها و طرح های زیادی برای فروش آماده شده اند. 

خریدار بدون واسطه و اصلی تراورتن سفید عباس آباد

تهیه با کیفیت ترین سنگ تراورتن کرم آبگرم

تراورتن نما مرمر در بسیاری از فروشگاه های معتبر به مشتریان عرضه می شود، برای تهیه ی با کیفیت ترین سنگ تراورتن کرم آبگرم می توانید به همین فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. 

 سنگ تراورتن سفید نوعی سنگ آهک می باشد که در چشمه های آب معدنی گرم در سراسر جهان تشکیل می شود. این سنگ آهک کاربردی و مقاوم  یک سنگ رسوبی هم محسوب می شود زیرا از کربنات کلسیم ساخته شده است و  یکی از اجزای اصلی پوسته های زمین می باشد. یکی از استفاده های مشهور و برجسته از سنگ تراورتن در آمریکای شمالی، در پارک ملی یلوستون می باشد.

نام دیگر تراورتن “Lapis Tiburtinus” است، نام “تراورتن” از نام شهر باستانی ایتالیایی Tibur که در حال حاضر Tivoli  نام دارد، گرفته شده است که ریشه ای فراتر از دوران روم دارد. تراورتن به نام لاپيس تيبرتينوس ، يعني سنگ تيبر ، معروف بود كه با گذشت زمان تراورتن شد.

تراورتن سیلور

سنگ های تراورتن از سراسر جهان به دست می آیند، بیشتر انواع تراورتن از معادن ایتالیا ، ایران ، مکزیک ، ترکیه و پرو بدست می آید و به کشور آمریکا وارد می شود، بعضی از شرکت های خارجی بیشترین  تراورتن خود را از ایران خریداری می کنند، زیرا سنگ های آن باکیفیت و مقاوم در برابر آب و رطوبت می باشند. این سنگ های سفید رنگ با استفاده از روشهای متنوعی استخراج شده اند، تراورتن با استفاده از روشهای بسیاری از جمله ماشین آلات کانالینگ ، اره های سیم ، اره های زنجیره ای و برش واترجت از معادنی درسراسر جهان استخراج می شود.

مراکز صادر کننده تراورتن به صورت عمده

در بسیاری ازمراکز انواع سنگ تراورتن صادراتی به صورت عمده به کشور های دیگر فرستاده می شود. 

 

باید سنگ تراورتن را در هنگام تولید و استفاده آب بندی کنید، این محصول سنگی نرم تر از گرانیت است. برای اطمینان از زیبایی طبیعی و سرمایه گذاری خود ، باید آن را نسبت به آب و رطوبت عایق بندی کنید. آب بندی تراورتن بسیار آسان است و باید در حین نصب و به صورت دوره ای پس از آن انجام شود، معمولاً هر سه تا پنج سال باید اینکار را انجام بدهید، متداول ترین روش، استفاده از تقویت کننده های طبیعی می باشد. 

 

سفارش آنلاین انواع مختلف تراورتن دره بخاری

سفارش آنلاین انواع مختلف تراورتن دره بخاریبرای خرید تراورتن با تخفیف می توانید به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید، سفارش آنلاین انواع مختلف تراورتن دره بخاری در این سایت ها امکان پذیر می باشد. 

 

محصولات تراورتن را در طیف وسیعی از اندازه ها می توانید خریداری کنید. این سنگ مدرن تراورتن طیف وسیعی از اندازه را در بر می گیرد. متداول ترین اندازه محصولات ، قطعات 4×4 ، 6×6 ، 12×12 و 18×18 و قطعات تزئینی سنگ  است.از تراورتن در داخل و خارج ساختمان ها و سالن ها استفاده می کنند، شما می توانید تصمیم بگیرید که از تراورتن در داخل یا خارج استفاده کنید ، به خودی خود به عنوان یک قطعه تزئینی که با کاشی گرانیتی ، مرمر ، سرامیک یا چینی مخلوط شده است، استفاده می شود. 

قیمت باورنکردنی تراورتن سفید عباس آباد

قیمت روز تراورتن در نمایندگی ها و مراکز فروش ثابت نیست و در طول سال دچار تغییراتی می شود، قیمت انواع سنگ های تراورتن دچار نوساناتی در طول سال می شود. فروش ویژه تراورتن در بعضی از مراکز فروش انواع سنگ ها انجام می شود. 

سنگ های تراورتن بدست آمده از این معدن، در یک انبار ذخیره می شوند یا به یک آسیاب یا یک مرکز تولید منتقل می شوند، این سنگ ها در کارخانه ها و کارگاه های سنگ سازی تحت فرایند هایی قرار می گیرند و برش داده می شوند و روانه بازار های داخلی و خارجی می شوند.  سوراخ ها و فرورفتگی های طبیعی بر روی سنگهای  تراورتن ، این محصولات را بی نظیر می کنند.  سوراخ ها و فرورفتگی هایی که روی سطح تراورتن وجود دارد، باعث منحصر به فرد شدن این سنگ ها شده است. 

مرکز پخش تراورتن درجه یک

مرکز پخش تراورتن درجه یک

مرکز پخش تراورتن اصل سفید در شهر های بزرگی مثل مشهد، تهران، اصفهان و … ایجاد شده است. سنگ های تراورتن درانواع رنگ موجود است، تراورتن در رنگهای مختلفی از جمله سفید ، برنز ، قهوه ای ، خامه ای و طلایی، در مراکز و فروشگاه های معتبر عرضه می شود. همچنین می توانید آن را در رنگ های مختلف قرمز ، صورتی و نارنجی هم پیدا کنید، برخی از تراورتن ها دارای رگهای سیاه هستند که از آن عبور می کنند، این چیزی است که آن را مطلوب و چنین کلاسیک می کند.

تراورتن موج پیچ دره بخاری

سنگ های تراورتن در انواع سبک ها تولید شده اند، این محصول در سبک های مختلفی از جمله ، خاکستری ، متلاشی ، صیقل ، برس ، برش ، اره برش و کوبه دار تولید می شود. در بعضی از سنگ ها حاشیه آنها  لبه دار ، لکه دار ، صیقلی و بریده شده می باشد. 

کارخانه برتر فروش مستقیم تراورتن بی موج شکلاتی

در کارخانه برتر سنگ سازی، تراورتن سنگ پله و سایر سنگ ها در کیفیتی عالی و فوق العاده تولید می شوند. 

تراورتن مورد استفاده در سراسر اروپا و دیگر کشور های جهان می باشد، تراورتن اغلب به عنوان مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید این سنگ ها را در معماری  سراسر اروپا که قدمت آن به امپراتوری روم (قلعه بورگهاوزن در آلمان) باز می گردد ، مشاهده کنید.  حمام ها و حمام های رومی در روم و لابی برج سیرز و دیوارهای طبقه اول در مرکز پزشکی UCLA همه با تراورتن ساخته شده اند. تراورتن در همه چیز از مجاری آبزیان گرفته تا ستون های باربری استفاده شده است. امروزه این سنگ های مفید تراورتن  بیشتر برای کف ، دیوار و نمای ساختمان ها مورداستفاده قرار می گیرد.

 

نمایندگی بهترین نوع تراورتن نما مرمر

نمایندگی بهترین نوع تراورتن نما مرمر

در نمایندگی فروش و شرکت عرضه تراورتن، انواع این محصول شامل : تراورتن طرح چوب و تراورتن ابگرم کرم به مشتریان عرضه می شود. 

تراورتن طرح چوب

تراورتن نیز متخلخل است و دارای سوراخ هایی می باشد، هر دوی این خصوصیات ناشی از چگونگی شکل گیری سنگ با گذشت زمان است. در کارخانه های تولیدی سوراخ ها و فرورفتگی های موجود در تراورتن را می توان پر کرد یا پر نکرد. سوراخ ها و فرورفتگی هایی که در تراورتن پیدا می کنید را می توانید در کارخانه با ماسه سنگ پر کنید،  در بسیاری موارد ، سنگ های تراورتن در حین تولید در کارخانه پر می شوند.اندازه سوراخ ها نشان می دهد که این سنگ یک برش ممتاز ، تجاری یا انتخابی است، هرچه سوراخ های این سنگ کوچک تر باشد، مقاوم تر و محکم تر خواهد بود و استفاده تجاری بیشتری دارد. 

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “خریدار بدون واسطه و اصلی تراورتن سفید عباس آباد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید