مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان سنگ های تراورتن درجه 1 صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی ارزانترین سنگ تراورتن برای پلهتولید تراورتن سفید با جنس کم نظیرویژگی های تراورتن دره بخاری اصلسفارش اینترنتی انواع تراورتن ویژه نما داخل ساختمانخرید بهترین سنگ تراورتن موج دار شکلاتیراهنمای انتخاب تراورتن ابر و باد حاجی آبادتولید بهترین سنگ های تراورتن آتشکوه

سنگ تراورتن نوعی سنگ آهکی است که از رسوبات آب گرم و یا آب سرد تشکیل می شود. این سنگ در رنگ های مختلف از جمله کرم، قرمز، طوسی و غیره وجود دارد. به علت جلوه ی زیبای این نوع سنگ کاربرد آن در مصالح ساختمانی زیاد به چشم می خورد. تراورتن نوعی سنگ متخلخل و دارای حفره های ریز می باشد. تراورتن نسبت به سنگ مرمریت مقاوم تر می باشد و در کف پوش و نمای داخلی و خارجی ساختمان ها کاربرد زیادی دارد. عرضه کنندگان سنگ های تراورتن درجه 1 صادراتی این محصول را به قیمت عمده به فروش می رسانند.

عرضه کنندگان سنگ های تراورتن درجه 1 صادراتی

معرفی ارزانترین سنگ تراورتن برای پله

سنگ تراورتن نوعی سنگ آهکی می باشد که کاربرد زیادی در ساختمان سازی دارد. طرح و نمای متخلخل و رنگ های زیبایی آن جلوه ی زیبایی به ساختمان می دهد. تراورتن از رسوبات آب های گرم و سرد تشکیل می شود. عناصر مختلف مانند کلسیم، آهن، منیزیم و غیره موجود در این نوع سنگ باعث رنگ بندی متنوع آن می شوند.

هرچه عناصر موجود در تراورتن کمتر باشد رنگ آن نیز روشن تر و به سفیدی می زند. این سنگ از نظر قیمت بسیار مناسب است و همین دلیلی برای کاربرد بالای این سنگ می باشد. رنگ زیبای این سنگ و استفاده به عنوان کف پوش می تواند جلوه ی زیبای به ساختمان بدهد.

ارزانترین سنگ تراورتن برای پله

معرفی ارزانترین سنگ تراورتن برای پله در سایت آنلاین فروش این محصول درج شده است. برای اطلاع از قیمت انواع مختلف این محصول می توانید به فروشگاه آنلاین و معتبر آن مراجعه کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید.

تولید تراورتن سفید با جنس کم نظیر

تولید سنگ تراورتن در معادن بزرگ سنگ انجام می شود. در این معادن انواع سنگ های تراورتن با رنگ های زیبا و ضخامت مخنلف وجود دارد. این نوع سنگ به آسانی قابل صیقل دادن می باشد به همین دلیل مصرف آن به عنوان یکی از پرکاربرد ترین مصالح ساختمانی به شمار می رود.

سنگ تراورتن بافت متخلخل و بعضا با رگه های کم یا بدون رگه می باشد. بافت لایه لایه ی آن باعث می شود با برش دادن سنگ با سطح زیبایی از سنگ رو به رو شویم. انواع سنگ تراورتن به رنگ های لیمویی، قهوه ای، کرم، قرمز، خاکستری، گردویی و پرتغالی وجود دارد. این رنگ ها به صورت بافت خیلی نازک در سنگ دیده می شود که نمایی همچون بافت چوبی به آن می دهد. این لایه ها می تواند منظم و یا غیر منظم باشد.

تولید تراورتن سفید با جنس کم نظیر توسط تولید کنندگان بزرگ این سنگ انجام می شود به علت قیمت مناسب و کیفیت بی نظیر، این محصول طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

ویژگی های تراورتن دره بخاری اصل

تراورتن موج پیچ دره بخاری

تراورتن دره بخاری اصل نمونه ی یک سنگ باکیفیت و مقاوم می باشد. رنگ این سنگ به رنگ سفید و کرم با لایه هایی از قهوه ای تیره به صورت نامنظم دیده می شود. نامنظم بودن رنگ در این سنگ جلوه ای زیبا به آن می دهد و همین علتی برای کاربرد فراوان آن در ساختمان سازی و ساخت انواع مصنوعات سنگی مانند ستون، صندلی و غیره می باشد.

از جمله خواص تراورتن جنس خوب این است که به علت حفره های موجود در آن عایق حرارتی و عایق صوتی خوبی به شمار می آید. حفره هایی که در سنگ وجود دارند موقع چسبیدن سنگ به دیوار توسط سیمان باعث محکم شدن و جذب سریع می شوند بنابراین استحکام آن افزایش می یابد.

حفره های تراورتن باعث دفع انبساط و انقباض می شوند و این یکی از مزیت های خوب این سنگ می باشد و به علت وزن سبک آن کاربرد وسیعی در ساختمان سازی دارد. زیرا وزن کم سنگ باعث می شود وزن مصالح وارده به ساختمان کاهش یابد. قیمت سنگ تراورتن نسبت به دیکر سنگ ها بسیار ارزان و مناسب می باشد.

سفارش اینترنتی انواع تراورتن ویژه نما داخل ساختمان

تراورتن نما ساختمان در رنگ های متنوع وجود دارد که بسته به سلیقه ی مشتری انتخاب می شود. این سنگ در ضخامت های مختلف و بسته به کاربرد آن و محل مورد استفاده در متراژهای مختلف برش داده می شود.

تراورتن عباس آباد سفید

 

تراورتن کرم عباس آباد یکی از سنگ های معروف این شهر می باشد که مشتریان زیادی از سراسر کشور دارد. این سنگ رنگ کرم یک دست داشته و آرامش خاصی به نمای ساختمان می دهد و رنگ سنگ آن روح دارد که این خود دلیلی برای انتخاب این سنگ توسط مشتریان می باشد.

سفارش اینترنتی انواع تراورتن ویژه نما داخل ساختمان توسط فروشگاه آنلاین این محصول امکان پذیر می باشد. مشخصات هر سنگ و قیمت انواع سنگ تراورتن در این سایت درج و ثبت شده است.

خرید بهترین سنگ تراورتن موج دار شکلاتی

خرید بهترین سنگ تراورتن موج دار شکلاتیتراورتن سنگ پله می تواند از انواع رنگ های این سنگ باشد. اما باید آن سنگی که مقاوم تر است و استحکام بالاتری دارد برای پله انتخاب شود.

سنگ تراورتن موج دار شکلاتی به علت اینکه رزین کمی می خورد و ساب پذیری بالایی دارد طرفداران زیادی دارد. کاربرد وسیع این نوع سنگ در نمای خارجی ساختمان ها می باشد که نمای زیبایی به آن می دهد. این سنگ به علت موج دار بودن مناسب مشتریانیست که طرفدار سنگ های موج دار می باشند.

خرید بهترین سنگ تراورتن موج دار شکلاتی با بالاترین کیفیت و قیمت ویژه از نمایندگی های بزرگ انواع سنگ تراورتن امکان پذیر می باشد.

راهنمای انتخاب تراورتن ابر و باد حاجی آباد

تراورتن ابر و باد حاجی آباد یکی از بهترین سنگ های تراورتن می باشد که کاربرد زیادی در سنگ فرش و نمای ساختمان ها دارد.برای خرید تراورتن ارزان قیمت به صورت عمده و به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدی به فروشگاه آنلاین این محصول مراجعه کنید.بهترین سنگ تراورتن دارای استحکام بالا می باشد و ساب پذیری عالی دارد. به راحتی قابل صیقل دادن می باشد.

تولید بهترین سنگ های تراورتن آتشکوه

تولید بهترین سنگ های تراورتن آتشکوهسنگ تراورتن آتشکوه در استان مرکزی شهرستان محلات وجود دارد. این سنگ ساب پذیری عالی دارد و از مقاومت بالایی برخوردار است. تراورتن آتشکوه را در دو مدل موج دار و بدون موج برش می دهند. این سنگ ساب پذیری بالایی دارد و به راحتی می توان آن را صیقل داد.

تولید بهترین سنگ های تراورتن آتشکوه در معادن بزرگ آن انجام و سپس در بازار توزیع می شود. ضخامت این سنگ بسته به سفارش مشتری متفاوت می باشد. تراورتن آتشکوه سفید به علت کیفیت بالا و جلوه ی زیبای آن کاربرد وسیعی در ساختمان سازی و نمای داخلی و خارجی ساختمان ها دارد.
کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید