مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت به روز سنگ مرمریت پله

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ پله و راه پله از چه نوع سنگی باشد بهتر است؟سنگ مرمریت پلهابعاد سنگ پلهنمونه سنگ پلهقیمت سنگ پله و راه پله[highlight color="green"]پیشنهاد ویژه شرکت" تجارت لعل کیان" برای پله در ویلا[/highlight]تراورتن طرح چوب و سنگ پله ویلاسنگ پله ارزان قیمت
سنگ مرمریت پله

قیمت سنگ مرمریت پله به عواملی مانند نوع سنگ مرمریت، ضخامت و نوع برش و فرآوری سنگ مرمریت بستگی دارد. در مجموعه تجارت لعل کیان شما می توایند سفارش سنگ پله و راه پله خود را در تمامی ابعاد به ما بسپارید.

سنگ پله مرمریت

در حال حاضر در حوزه ساختمان سازی از انواع سنگ های استاندارد و باکیفیت استفاده می گردد که از آن میان می توان به سنگ مرمریت اشاره کرد. از سنگ مرمریت برای تزئین پله و سایر بخش های ساختمان استفاده می گردد که باعث زیبایی فضای ساختمان شده و از استانداردهای لازم برخوردار می باشد.

سنگ پله و راه پله از چه نوع سنگی باشد بهتر است؟

سنگ پله و سنگ راه پله می تواند از هر جنس سنگی انتخاب شود اما بایستی نکاتی را در این زمینه رعایت کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشیم و آن نکات ای هست که سنگی را بایستی برای پله انخاب کرد که قابل شستشو باشد و جذب آب کمتری داشته باشد و در عین حال زیبایی خاصی هم به فضای راه پله و پله بدهد. در میان سنگ های ساختمانی اکثرا از سنگ مرمریت برای این مورد استفاده می کنند لیکن در بعضی موارد هم از سنگ هایی نظیر سنگ مرمر، گرانیت، چینی و حتی تراورتن نیز اسفاده شده است.

سنگ پله چینی سفید

از سنگ تراورتن به دلیل اینکه آبکش هست کمتر در پله به کار می رود. سنگ مرمر هم در زمان قدیم بیشتر استفاده می شد که امروزه به دلیل گران قیمت بودن سنگ مرمر کاربرد آن در پله و راه پله فقط محدود به ساختمان های لوکس و هتل ها شده است. اما پیشنهاد ما به شما سنگ مرمریت هست که تمام ویژگی های مورد نیاز پله و راه پله را داراست.

سنگ مرمریت پله

بهترین سنگی که میتوان برای سنگ پله استفاده کرد سنگ مرمریت هست که در زیر بعضی از معروف ترین سنگ های مرمریت ایران را معرفی خواهیم کرد:

  • سنگ مرمریت صلصالی
  • سنگ مرمریت دهبید
  • سنگ مرمریت لاشتر
  • سنگ مرمریت مارشال
  • سنگ مرمریت گلدن بلک محلات
  • سنگ مرمریت گلدن گلکسی
  • سنگ مرمریت جگوار
  • سنگ مرمریت لئوپارد
  • و….

قیمت سنگ پله مرمریت

استفاده هر کدام از این سنگ ها در پله و راه پله زیبایی فضای داخلی ساختمان را چندین برابر می کند.

ابعاد سنگ پله

سنگ پله در ابعاد مختلفی وجود دارد اما ضخامت هایی که معمولا برای سنگ پله استفاده می شود 2 و 3 سانتی و در بعضی مواقع 4 سانتی. قیمت سنگ پله 2 سانتی قیمتی مناسب هس اما  این ضخامت های 3 سانتی و 4 سانتی تاحدودی باعث افزایش قیمت سنگ مرمریت می شود . شما می توانید سفارش پله خود را با هر سنگی به شرکت ما بسپارید.

برای اطلاع از قیمت به روز سنگ مرمریت پله و سایر محصولات مشابه می توان از طریق سایت اینترنتی شرکت” تجارت لعل کیان” اقدام کرد.

نمونه سنگ پله

در ساختمان ها نمونه سنگ پله فراوان هست اما اگر بخواهیم نگاه کارشناسانه داشته باشیم اکثر این سنگ های پله مناسب ساختمان نیست  و دلیل آن هم این است که  مالک ساختمان از سنگی استفاده کرده که فقط جنبه ارزان بودن آن برای او ملاک بوده. اما ما باز هم تایید میکنیم تمامی شرایط رابسنجید و بعد از سنگی برای پله و راه پله استفاده کنید. مشاوران ما شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

سنگ پله مرمریت

قیمت سنگ پله و راه پله

قیمتهای سنگ پله مرمریت همان قیمتهای 40 طولی سنگ مرمریت با ضخامت 2 سانت هست که اگر نیاز به برش خواصی بود هزینه برش هم به اضافه خواهد شد. همان طور که قبلا هم ذکر شد اگر ضخامت پله 3 یا 4سانتی باشد درصدی به مبلغ پایه سنگ مرمریت اضافه خواهد شد.همراه په بایستی زیر پله نیز ارسال گردد که شما می توانید تمامی سفارش پله خود را یکجا بدهید و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

سنگ پله 3 سانتی تراورتن

[highlight color=”green”]پیشنهاد ویژه شرکت” تجارت لعل کیان” برای پله در ویلا[/highlight]

تراورتن طرح چوب و سنگ پله ویلا

پیشنهاد ما برای ویلا های شما مشتریان عزیر در شمال کشور ترارتن طرح چوب هست. در شمال کشور اکثر در ویلا ها از چوب برای داخل ساختمان استفاده میکنند که همان رطوبت موجود در هوای شمال باعث از بین رفتن چوب ها می شود و افت دیگری که چوب ها در خط آن هستن موجودی به نام موریانه هست.

تراورتن طرح چوب و پله

شما می توانید به جای چوب از تراورتن طرح چوب استفاده کنید که دو دلیل مهم برای جاگزین آن با چوب هست و آن:

1. سختی زیادی که تراورتن طرح چوب دارد و آب کمتری در آن نفوذ میکند و همچنین 2. موریانه هم آن را نمیتواند از بین ببرد.و اینکه استحکام ساختمان و ویلای خود را نیز بالا برده اید.

تراورتن طرح چوب به دلبل آن که نمی توان سطح آنرا صیقیلی کرد نیز برای استفاده در پله پیشنهاد می شود با توجه به اینکه در شما همیشه بارندگی وجود دارد و احتما سور خوردن هم زیاد هست پیشهنادی فوق العاده برای ویلا ها می باشد.

سنگ پله ارزان قیمت

سنگ هایی هم موجود هست که کیفیت آنچنانی ندارد و می توان از آنها در محوطه رستوران ها و باغ ها برای پله استفاده کرد. حتی می توان به جای سنگ مرمریت در این محوطه ها از سنگ های ورقه ایی به رنگ های مختلف استفاده کرد.

سنگ پله ارزان

 

همان طور در عکس زیر مشاهده می کنید استفاده سنگ های ورقه ایی در محوطه باغ هم می تواند د کاهش هزینه به شما کمک کند و هم طرحی زیبا به محوطه القا کند برای سفارش سنگ های ورقه ایی با ابعاد و شکل های مختلف با ما در ارتباط باشید

سنگ پله ورقه ایی

برای اطلاع از قیمت به روز سنگ مرمریت مخصوصا پله و سایر محصولات مشابه می توان از طریق سایت معتبر اینترنتی شرکت تجارت لعل کیان در فضای مجازی اقدام کرد.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “قیمت به روز سنگ مرمریت پله”

تماس بگیرید