مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده بهترین سنگ مرمریت تیشه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرمریت شیراز و فرآوری آنانواع سنگ تیشه ای و تهیه آنقیمت سنگ های تیشه ای
سنگ مرمریت تیشه ای

فروشنده بهترین سنگ مرمریت تیشه ای به کلیه معماران و طراحان نمای داخلی و خارجی ساختمان ها کمک می کند که به زیبایی هر چه تمام تر کار خود را انجام دهند.

سنگ تیشه ای مرمریت که دارای رنگ کرم و گندمی است به ساختمان و نمای بیرونی و داخلی آن جذابیت بیشتری می دهد و فروشنده بهترین سنگ مرمریت تیشه ای به صورت عمده و بدون واسطه این کار را انجام می دهد و به طراحان ساختمان این فرصت را می دهد که به زیبایی هر چه تمام تر کار خود را انجام دهند.

مرمریت شیراز و فرآوری آن

یکی از سنگ های مرمریت که هم قیمت مناسب دارد و هم جذاب است، سنگ مرمریت تیشه ای شیراز است که رنگی کرمی و گندمی دارد و برای نمای داخلی و خارجی ساختمان توصیه شده است. بسیاری از معماران و ساختمان سازان در سراسر کشور این سنگ را برای کف سازی و محوطه سازی ویلاها و مکان هایی که در معرض باران و بارش و لغزندگی هستند استفاده می کنند.

سنگ مرمریت تیشه ای

این سنگ به صورت تیشه ای مرمریت فرآوری می شود و از دستگاه های مخصوص تیشه زن استفاده می شود. برای این که لغزندگی سنگ مرمریت از بین برود خش زده می شود و به این ترتیب فرآوری آن صورت می گیرد. سنگ مرمریت برای حیاط مناسب است و به دلیل زیبایی خاصی که دارد بسیار منحصر به فرد است و در دسترشس بوده و پرفروش هم می باشد. کاربرد سنگ تیشه ای مرمریت در دیوارهای داخلی و خارجی و کف و پله ها است.

انواع سنگ تیشه ای و تهیه آن

همان طور که از نام سنگ پیدا است، سنگ تیشه ای به وسیله تیشه خراش داده می شود و استفاده از سنگ مرمریت تیشه ای برای کاهش دادن سطح لغزندگی است و برای ایجاد هر چه بیشتر اصطکاک از این سنگ استفاده می شود. برای سنگ هایی که در کف و فضاهای عمومی استفاده می شود و برای پله ها و گاهی هم برای نمای ساختمان از سنگ مرمریت تیشه ای می تواند استفاده کرد.

سنگ مرمریت تیشه ای

سنگ مرمریت از طریق این واحد به سادگی با ثبت سفارش اینترنتی قابل تهیه است و یا بازدید از نمایشگاه های دائمی سنگ هم راه دیگری برای خرید خواهد بود. فروشنده سنگ تیشه ای مرمریت می تواند محصولات و تولیداتی جدید با تنوع فراوان را به خریدار توصیه کند.

قیمت سنگ های تیشه ای

تیشه ای کردن سنگ مرمریت می تواند نقش های طبیعی و یا گاها نازیبا را محو کرده و در عوض رنگ زمینه سنگ را نمایش می دهد. زمانی که تیشه ای کردن سنگ مرمریت صورت می گیرد می تواند آن را زیباتر و روشن نموده و برای مصرف در ساختمان آماده نمود. فروشنده بهترین سنگ تیشه ای مرمریت بدون واسطه کارها را برای مصرف کننده ساده تر می کند.

نوع سنگ قیمت
سنگ مرمریت تیشه ایی لاشتر 28000
سنگ مرمریت تیشه ایی 40*40 25000
سنگ کریستال تیشه ایی 35000

منبع سایت”www.apadanakianstone.com”

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید