مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سنگ ساختمانی | ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

سنگ ساختمانی ارزان قیمتقیمت سنگ به چه عواملی بستگی دارد؟
سنگ ارزان قیمت

سنگ ساختمانی | ارزان قیمت را از کجا تهیه کنم؟ آیا برای خرید انواع سنگ های ساختمانی باید به کارشناسان و متخصصین مراجعه نمود؟

قطعا می دانید که خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی نیاز به تخصص داشته و در هنگام ثبت سفارش نیاز است که از افراد آگاه در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت کنید. خرید سنگ برای هر پروژه و یا به مقدار نیاز، کافی است که با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

سنگ ارزان قیمت
سنگ ارزان قیمت

سنگ ساختمانی ارزان قیمت

منظور از سنگ ساختمانی | ارزان قیمت به این ترتیب است که با خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه می توانید سنگ را با قیمت متاسب تر تهیه نموده و برای بازرگانی ها و شرکت ها ارسال می کنیم.

گرانیت 40*40 نهبندان
گرانیت 40*40 نهبندان

قیمت سنگ با توجه به نوع آن و کیفیت استخراج و کوپ و یا اسلب سنگ مورد نظر طبقه بندی می شود و قیمت گذاری بر اساس تجربه و با نظر کارشناسان این حیطه انجام می شود.

سنگ هایی مانند تراورتن، مرمریت و مرمر از جمله سنگ هایی هستند که به وفور در پروژه های مختلف ساختمانی و در برج ها و اداره ها مصرف می شود.

سنگ ترااونیکس
سنگ ترااونیکس

انتخاب سنگ مورد نظر و متراژ مورد نیاز خود را به ما اعلام نموده و از این طریق می توانیم اطلاعات جامع در خصوص موجود بودن و قیمت سنگ مورد نظرتان با شما تماس گرفته خواهد شد. سنگ های ارزان قیمت مناسب با بودجه شما می تواند در هزینه های مورد نظرتان صرفه جویی کند.

نوع سنگ

قیمت

تراورتن

350000

گرانیت نهبندان

50000

ترااونیکس

45000

قیمت سنگ به چه عواملی بستگی دارد؟

هر یک از سنگ های ساختمانی برای کار و استفاده مخصوص به کار گرفته می شوند و سنگ های به درجات سوپر، درجه یک، ممتاز و درجه دو دسته بندی می شوند و در عین حال معدنی که سنگ از آن جا استخراج شده است و میزان کیفیت کوپ و یا ابعاد سنگ اسلب می تواند قیمت ها و قیمت گذاری را هم متنوع نموده و البته میزان موجودی سنگ هم در قیمت آن موثر است.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “سنگ ساختمانی | ارزان قیمت”

Call Now Buttonتماس بگیرید