مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سنگ مرمریت و تولید کوپ و بریده مرمریت

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید کوپ سنگ مرمریتسنگ مرمریت و تولید بریده آن

سنگ مرمریت و تولید کوپ و بریده مرمریت توسط تولیدکنندگان این محصول و فروش آن در بازار سنگ ایران مورد توجه حرفه ایی های این صتعت می باشد. سنگ مرمریت چه در بازار داخل و چه در بازار خارجی جایگاه ویژه ایی دارد.

سنگ مرمریت در انواع مختلفی وجود دارد. معادن بسیار زیادری در جهان می باشد که تولید کننده سنگ مرمریت می باشند اما در کشور ما مرمریت های تولید شده توسط مشتریان خارجی مورد استقبال قرار گرفته است.

تولید کوپ سنگ مرمریت

کوپ و یا اصطلاحا بلوک خام سنگ مرمریت در معادن تولید می شود . این کوپ های تولید شده بایستی به نحوی باشد که بتوان پلاک های سنگ مرمریت بیشتری از آن تولید کرد. برای صادرات مرمریت کوپ سنگ مرمریت باید شش طرف برش باشد یعنی کسی که این کوپ را از معدن و از دل کوه استخراج می کند باید با سیم برش شش طرف مکعب کوپ سنگ مرمریت را تمیز برش داده که هم از لحاظ بارگیری راحت تر باشد و هم اینکه برای برش با اره یا قله بر در کارخانه سنگبری راحتتر باشد. اصطلاحا می گویند کوپ ها سالم و خوشقواره باشند.

مرمریت نی ریز

سنگ مرمریت و تولید بریده آن

سنگ مرمریت و تولید بریده آن در کارخانه های سنگبری انجام خواهد شد. سنگ مرمریت در ابعاد اسلب، تایل تولید می شود. اسلب سنگ مرمریت سایز های متفاوتی دارد و همین طور سایز های متفاوت برای تایل:

  • مرمریت 40*40
  • مرمریت60*60
  • مرمریت 80*80
  • مرمریت 40 طولی
  • و…

یک کارخانه مرمریت بر قادر به تولید تمامی ابعاد سنگ مرمریت می باشد.برش سنگ مرمریت به سختی مرمریت هم بستگی دارد هرچه سختی سنگ کم تر باشد برش راحت تر و صیقل پذیری بهتری دارد. سنگ مرمریت به دلیل اینکه اغلب در کف به کار می رود باید از مقاومت خوبی هم بر خوردار باشد.سنگ مرمریت در حال حاضر بازار صادراتی خوبی دارد.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “سنگ مرمریت و تولید کوپ و بریده مرمریت”

تماس بگیرید