مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت اسلب مرمر سبز و صادرات آن به ترکیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت اسلب مرمر سبزصادرات سنگ مرمر

قیمت اسلب مرمر سبز و مهیا نمودن اقداماتی جهت صادرات آن به ترکیه و دیگر کشورها مانند آذربایجان و تاجیکستان به سایت و خبرهای مندرج در آن مراجعه نمایید و قیمت ها را مقایسه نمایید.

قیمت اسلب مرمر سبز بر اساس ابعاد و اندازه و میزان کیفیت و مقاومت سنگ تعیین می شود و صادرات آن به کشور ترگیه و دیگر کشورهای همجوار و یا اروپایی بر اساس استانداردها و میزان نیاز صورت میگیرد. سنگ مرمریت و مرمر و تراورتن از جمله انواع سنگ های ساختمانی و تزئینی هستند که توانسته اند در بازارهای جهانی درخشیده اند. سنگ مرمر و دیگر سنگ های ساختمانی هر یک برای کاری تولید می شوند و این امر بدیهی است که بهترین انتخاب را باید داشته باشیم.

قیمت اسلب مرمر سبز

به دلیل تنوع رنگ که در سنگ مرمر یافت می شود و به عنوان مثال رنگ های سبز و سفید و دیگر رنگ ها توانسته است که جایگاه خود را جدول صادرات حفظ کند. سنگ مرمر به کشورهای مختلفی صادر می شود و تولید اسلب در کارخانجات مجهز انجام می شود و این کار توانسته است که بهترین موقعیت را در بازارهای جهانی برای ما به وجود بیاورد. قطعات بسیار بزرگ سنگ مرمر از معدن با دستگاه های پیشرفته اسخراج می شود و این قطعات به کارخانجات حمل می شود و به صورت اسلب و در اندازه های دلخواه استاندارد به دست مصرف کننده می رسد.

اسلب مرمر سبز
اسلب مرمر سبز

صادرات سنگ مرمر

کشورهایی مانند استرالیا، چین، ارمنستان و ترکیه و دیگر کشورها از صادرات سنگ مرمر سبز ایران و دیگر سنگ ها استقبال کرده اند و در همین راستا بهترین و مجهزترین دستگاهها برای تولید اسلب های استاندارد به کار گرفته می شود. تخلخل، بافت، مقاومت و سختی و قبلیت جذب آب و دیگر عوامل متعدد سنگ مرمر را برای خریدار جذاب می کند و دیگر این که در هنگام صادرات به تمام این نکات توجه خاص می شود و ما توانسته ایم بهترین خدمات را در این زمینه به مصرف کننده عمده و بازرگانان اعلام نماییم.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید