مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ به کشور های همسایه

صادرات سنگ کوپ مرمریت

سنگ ایرا ن از نظر رنگ و کیفیت جزو بهترینها در سطح جهان می باشد.

آیا می دانستید که ایران یکی از بزرگترین کشور های صادر کننده سنگ کوپ به کشور های دیگر هست؟

ایرا ن به دلیل داشتن معادن بسبار زیادی که در دل خود جای داده است این پتانسیل را دارا می باشد که بتواند سنگ های زیاد و با تنوع بسیار بالایی را صادر کند. ایران چهارمین تولید کنندة عمده سنگ جهان محسوب می شود. افزایش توان صادرات سنگ هم میتواند به ارزآوری و توسعه کلان کمك کند و هم دررفع مشکلات اقتصادی  تولید کنندگان یاری رساند.

مشکلات صادرات

مشکلات فراوانی برای صادرات کالا از ایران به کشور های دیگر وجود دارد که صادرات سنگ هم از این مشکلات مستثنا نیست . باید تلاش خود را انجام داد تا این امر مهم در صادرات سنگ اتفاق بیفتد و بتوانیم سهم بیشتری از بازار جهانی را برای سنگ ایران کسب کنیم.مشکلاتی از قبیل سیاست  در این زمینه بسیار موثر بوده است.برای غلبه به این مشکل بایستی شرکت های صادر کننده و همچنین تولید کنندگان خودشان را قوی کنند تا بتوانند بر این مشکلات فایق آمده و کسب در آمد داشته باشند.

صادرات
صادرات

یک تولید کننده سنگ  برای شروع کار صادرات خود بایستی صادرات سنگ  به کشور های همسایه را اغاز کند تا بتواند بازرا کشور های همسایه را برای فروش خود جلب کند. حال صادرات به کشور های همسایه چه به شکل خام و چه به شکل تایل و اسلب که بایستی اطلاعاتی کافی از نحوه فروش و ارسال بار به این مناطق را داشته باشیم تا صادراتی با خیال راحت داشته باشیم.

برای تهیه  سنگ  صادراتی چه به شکل کوپ چه به صورت  بریده در هر ابعادی   میتوانید با ما تماس بگیرید.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید