مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش مرمریت و استاندارد های تولید سنگ مرمریت

آنچه در این مقاله می خوانید...

استاندارد های تولید سنگ مرمریتقیمت فروش سنگ مرمریت

قیمت فروش مرمریت و استاندارد های تولید سنگ مرمریت از عواملی هست که در میزان فروش سنگ مرمریت تاثیر گذار می باشد. تولید کنندگان سنگ مرمریت بایستی طوری روی محصول خود قیمت گذاری کنند تا بتوانند در بازار سنگ رقابت کنند.

استاندارد های تولید سنگ مرمریت

سنگ مرمریت از نوعی سنگ آهکی تشکیل شده است که این ترکیب از سالیان سال و در اثر انباشته شدن رسوبات دریاهای گرم ایجاد شده است. سنگ مرمریت نقش و نگار های متفاوتی دارد که حاصل روی هم قرار گرفتن فسیل ها می باشد.سنگ مرمریت با توجه به ناخالصی هایی که دارد از تنوع رنگی بسیاری برخوردار است:

  • مرمریت سفید
  • مرمریت سبز
  • مرمریت مشکی
  • مرمریت کرم

استاندارد های تولیدی سنگ مرمریت ارتباط مستقیم به جنس آن دارد زیرا که هنگام برش مهم هست که سنگ مرمر

یت سخت یا نرم باشد. به طور کلی سنگ مرمریت نسبت به تراورتن سخت تر می باشد.

برای صادرات سنگ مرمریت یا هر نوع سنگ ساختمانی باید یک سری استاندارد ها را رعایت کنیم. برای صادرات کوپ سنگ مرمریت بایستی وزن کوپ بین 22 تن تا 25 تن باشد و گر نه اجازه ترخیص به سنگ در گمرک داده نمی شود. برای صادرات سنگ مرمریت به صورت اسلب و تایل هم باید استاندارد های لازم را لحاظ کرد.سنگ های اسلب یا تایل باید بسته بندی یا پالت بندی بشوند و به گمرک جهت صادرات ارسال گردند.

قیمت فروش سنگ مرمریت

قیمت فروش سنگ مرمریت متفاوت می باشد یکی به از نظر کیفیت و دیگری از نظر سایز تولید شده و دلیل دیگر جهت مصارف داخلی یا خارجی(صادرات)، این عوامل تمامی بر روی قیمت گذاری سنگ مرمریت تولید شده تاثیر خواهد گذاشت.جهت خرید و تهیه انواع سنگ مرمریت می توانید با کارشناسان خبره سایت ما ارتباط بگیرید تا سنگ مرمریت مناسب سفارش خود را به راحتی تامین کنید.قیمت خرید و فروش مرمریت در بازار داخلی و خارجی را از ما بخواهید

 

 

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

0 پاسخ به “قیمت فروش مرمریت و استاندارد های تولید سنگ مرمریت”

Call Now Buttonتماس بگیرید