مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

معرفی انواع سنگ ساختمانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع سنگ های ساختمانچند نوع سنگ ساختمانی

معرفی انواع سنگ ساختمانی را در سایت آغاز کرده ایم و با مشاهده اطلاعات و یا دریافت جزئیات از کارشناسان می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

معرفی انواع سنگ ساختمانی به چندین روش انجام می شود و از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی و همچنین برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین المللی می توانید در سطح کلان و یا جزئی تر اطلاعات لازم را به دست بیاورید. برای خرید هر نوع سنگ ایتدا محل مورد نظر و مکان اجرای سنگ مورد بررسی قرار می گیرد و از طرفی میزان هزینه ها و نوع سنگ ها مورد بررسی قرار می گیرند و البته همواره بهترین پیشنهادات می توانند سنگ های طبیعی باشند.

انواع سنگ های ساختمان

سنگ های ساختمانی نه تنها در نمای بیرونی بلکه در کف فرشو نمای درونی و ساختن مجسمه های سنگی مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به کیفیت و رنگ و میزان جلاپذیری و مقاومت طبقه بندی می شوند در ساختمان هایی که سیستم های گرمایشی از کف است سنگ کف فرش می تواند به سرعت گرما را انتقال دهد. انواع سنگ در گذشته و حال به عنوان سنگ های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته اند که با توجه به سلیقه و موجود بودن در بازار و یا میزان بودجه خریداری می شوند.

 

چند نوع سنگ ساختمانی

سنگ مرمر و مرمریت از جمله سنگ های ساختمانی تزئینی هستند که در کف و برای ستون ها و نمای درونی مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان مثال سنگ مرمر سنگی دارای شخصست و صلابت است و هر چند سخت تر از تراورتن است اما هزینه نگهداری آن بیشتر است. سنگ مرمریت ساب پذیری بالایی دارد و در کارخانجات سنگبری به جهت کیفیت بالای آن با کیفیت بالا برش داده می شود و دیگر این که مصارف متعدد سنگ تراورتن آن را بسیار مشهور کرده است. سنگ های گرانیتی در کف فرش مصرف می شوند که در برابر سرما و یخ زدگی مقاوم هستند و مصارف بالایی در تمام مناطق دارند.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید