مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سنگ های ساختمانی و قیمت انواع آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت سنگ های ساختمانیانواع سنگ ساختمانی
انواع سنگ ساختمانی

سنگ ساختمانی چند نوع است و آیا قیمت انواع آن با یکدیگر تفاوت است و میزان تناژ و کیفیت و نوع جنس سنگ ساختمانی چقدر در قیمت گذاری موثر است؟

سنگ های ساختمانی دارای تعداد و انواع متنوع هستند و قیمت هر یک از این سنگ ها با توجه به معیار تولید و استخراج و این که میزان تناژ چقدر است متفاوت است و می توانید در نظر بگیرید که سنگ تولید شده از کدام معدن است و برای چه منظوری مصرف می شود. همان گونه قبلا هم گفتیم سالانه به مقدار قابل توجهی از سنگ کشور برای صاردات در اختیار دیگر کشورها قرار می گیرد که در هنگام صادرات سنگ به صورت کوپ است و مستقیما به بندر بارگیری می شود و در هنگام تهیه سنگ های ساختمانی صادراتی کلیه مجوزها و گواهینامه های لازم برای صادرات اخذ می شود و استانداردهای سنگ ها هم مورد توجه قرار می گیرد.

سنگ مرمر چرمی
سنگ مرمر چرمی
سنگ مرمر قرمز کرمان
سنگ مرمر قرمز کرمان

قیمت سنگ های ساختمانی

می دانید سنگ تراورتن در زمره سنگ های ساختمانی است و در بیشتر کشورها برای موارد گوناگونی استفاده می شود و مراحل تولید سنگ تراروتن که یک سنگ رسوبی و تزئینی است در طی هزاران سال اتفاق می افتد و درجه تخلخل این سنگ در میزان کیفیت و قیمت آن موثر است. سنگ تراروتن مصارف متعدد دارد و حتی لاشه های سنگ ها هم برای تولید صنایع دستی و یا در پی و فونداسیون ساختمان ها و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

سنگ مرمر عسلی
سنگ مرمر عسلی
سنگ مرمریت صادراتی
سنگ مرمریت صادراتی

 

انواع سنگ ساختمانی

سنگ تراروتن خاصیت عایق حرارتی و صوتی را دارد و به همین جهت هم هر چه میزان تخلخل در آن کمتر باشد مقاومت بهتری هم دارد و این سنگ به صورت موج دار و بی موج برش داده می شود و به همین دلیل هم در هنگام نصبب این سنگ ملات وارد حفره ها می شود و مقاومت بیشتری به سنگ می دهد. البته دیگر انواع سنگ هم در کشور ما استخراج می شوند که از جمله مرمر و مرمریت است که هر یک مصارف مختلف داشته و در این گه ایران یکی از قطب های تولید انواع سنگ های ساختمانی و ترئینی در جهان است شکی نیست و به هین جهت هم برای استخراج و فرآ.ری سنگ در کشور معدن و کارخانجات به خوبی فعالیت می کنند.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید