مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات سنگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات سنگ به گرجستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

صادرات سنگ به گرجستانقیمت سنگ صادراتی به گرجستان
صادرات سنگ

صاردات سنگ به گرجستان در صدر اقدامات ما قرار گرفته است و به صورت مستقیم و با در نظر گرفتن شرایط لازم برای صادرات این کار صورت می گیرد.

صادرات سنگ به گرجستان و تاجیکستان و چین و اسپانیا و همچنین دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی از مدت ها قبل آغاز شده است و به همین منظور تلاش گروه کارشناسی ما بر این امر استوار است که با در نظر گرفتن کلیه مراحل در امر صادرات سود و بهره وری طرف ایرانی و همچنین رضایت کامل خریدار خارجی در نظر گرفته و تامین شود.

مرمریت و تراورتن و دیگر انواع سنگ که از معدن کشور استخراج می شود و در کارخانجاتی با روش های پیشرفته فرآوری می شود قدرت این را دارد که رضایت کامل خریدار را جلب نماید و برای صادرات کاملا مناسب است.

صادرات سنگ به گرجستان

یکی از کشورهایی که به صورت مداوم مشتری و خریدار سنگ ایران است کشور گرجستان است که با توجه به این که این کشور در حال توسعه نیاز به سنگ ایران دارد و در ساخت و سازها و برج های اداری و مسکونی و هتلهای در حال تاسیس از تراورتن ایران نهایت استفاده را می برد می تواند به عنوان یک نمونه از درآمدزایی و اشتغال و شناساندن سنگ تولید شده در کشور ما به شما بیاید.

کشور گرجستان دیگر کشورها می توانند از سنگ استاندارد و درجه یک بهره مند شده و این امر برای ادامه روند کار معادن و کارخانجات اهمیت ویژه ای دارد.

صادرات به گرجستان
صادرات به گرجستان

قیمت سنگ صادراتی به گرجستان

قیمت و کیفیت سنگ رابطه تنگاتنگی با یکدیگر دارند و این امر موجب می شود که ما در هنگام تهیه و فرآوری کلیه مراحل را با دقت و با رعایت اصول جهانی زیر نظر داشته و تاییدیه های لازم در هنگام بارگیری و حمل در اختیار خریدار قرار میگیرد.

انواع تراورتن در رنگ ها و قیمت های متنوع همراه با کیفیت مورد نظر خریدار قبل تهیه خواهد بود و در سریع ترین زمان ممکن امور مربوط به صادرات انجام خواهد شد.

کتایون احمدی

من در حوزه سنگ مشغول به کار هستم

 

مجموعه لعل کیان شما را به خرید بهترین محصولات ستگ ساختمانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید